Compartiment Achizitii Publice si Contractare de Servicii Sociale
Nr.3870 / 25.01.2018
PROCES-VERBAL DE SEDINTA NR. 2
de deschidere a ofertelor depuse pentru atribuirea contractului de achizitii publica avand ca obiect servicii de paza
Încheiat astăzi 25.01.2018 cu ocazia deschiderii ofertelor depuse in cadrul procedurii proprii simplificate organizate pentru atribuirea contractului de achizitie publica avand ca obiect:
Servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele DGASPC Sibiu
Codul de clasificare: CPV 79713000-5
Nr. anunt de participare nr. 954/09.01.2018 publicat pe site-ul institutiei www.dasib.ro in data de 10.01.2018 si anuntul publicitar nr. 148621/10.01.2018 publicat in SEAP
Valoare totală estimată: 1.001.672 lei – 1.295.180 lei fără T.V.A,
Criteriul de atribuire al contractului este cel mai bun raport calitate – pret .
Factori de evaluare:
Pretul ofertei – 90 de puncte,
Dotari autoturisme interventie - 5 puncte
Timp mediu de interventie - 5 puncte
Procedura de atribuire este :
Licitatie deschisa
Licitatie restransa
Dialog competitiv
Concurs de solutii
Procedura simplificata proprie
Procedura simplificata proprie-intr-o singura etapa X
Modalitate de desfasurare: procedura off-line
Se utilizeaza licitatia electronica ca etapa finala a procedurii de atribuire:
Da
Nu X
Comisia de evaluare numită prin Dispozitia nr. 10 din data de 09.01.2018, compusă din:
Preşedinte cu drept de vot: Galea Ion
Membru: Nistor Lenuta
Membru: Cândea Crina Elena,
Membru: Bocai Simona
Membru: Roman Bianca
Membru: Lazar Elena
Membru: Munteanu Marius Adrian
Membru: Nicolae Cristian
Membru: Sauchea Liviu
Membru de rezerva: Curechean Nicoleta
Membru de rezerva: Bartos Adrian
Membru de rezerva: Mihaltan Raluca
Membru de rezerva: Hosu Adrian Alex
Membru de rezerva: Cândea Cristina Florina
Membru de rezerva: Canciu Adrian
Comisia de evaluare a procedat astăzi 25.01.2018 ora 11,20 la sediul autorităţii contractante (Sibiu, str.Mitropoliei nr. 2 jud.Sibiu), la deschiderea ofertelor depuse si consemnarea elementelor principale ale ofertelor (lista documentelor depuse de fiecare ofertant in parte), inclusiv pretul.
La prezenta sedinta au participat toti membrii comisiei de evaluare.
Avand in vedere lipsa membrilor Mihaltan Raluca, Munteanu Marius Adrian aflati in concediu de odihna si Roman Bianca aflata in concediu medical, atributiile acestora vor fi preluate de catre membrii de rezerva Bartos Adrian, Curechean Nicoleta si membrul Bocai Simona care le vor indeplini pana la finalizarea procedurii.
Presedintele comisiei de evaluare informeaza ca procedura de achizitie publica s-a organizat in conformitate cu:
- Legea privind achizitiile publice nr. 98/2016, Legea privind achizitiile sectoriale nr. 99/2016, Legea privind concesiunile de lucrari si concesiunile de servicii nr. 100/2016,
- Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a contestatiilor nr. 101/2016,
- www.anap.gov.ro
- H.G. nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale,
- Legea nr. 455/2001 republica privind semnatura electronica,
- Legea nr. 333/2003 repubicata privind paza obiectivelo, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor,
- Hotararea nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Presedintele comisiei de evaluare declara deschisa sedinta, da citire componentei comisiei. De asemenea mentioneaza faptul ca in cadrul sedintei de deschidere se consemneaza modul de desfasurare a sedintei si aspectele formale constatate la deschiderea ofertelor, urmand ca in cadrul unor sedinte ulterioare sa se procedeze la evaluarea ofertelor. Din partea ofertantului Ciclops Security S.R.L., participa la sedinta d-na Cristina Pandia.
Avand in vedere faptul ca initial s-a mentionat in anuntul de participare si in anuntul publicitar, termenul limita de depunere a ofertelor data de 24.01.20187, ora 11 :00, data care este declarata zi libera nationala, comisia de evaluare a publicat in data de 16.01.2018, o erata inregistrata sub nr. 2179, prin care s-a comunicat prelungirea termenului pana in data de 25.01.2018, ora 11 :00
Comisia de evaluare a constatat faptul ca s-au depus in termenul limita de depunere, respectiv pana in data de 25.01.2018, ora 11:00 un numar de 6 oferte care apartin urmatorilor ofertanti:
- TMG GUarD S.R.L. inregistrata la sediul autoritatii contractante sub nr. 2822/19.01.2018, ora 09:15
- Asocierea ROMOLD Security S.R.L. – ROMOLD S.R.L., inregistrata la sediul autoritatii contractante sub nr. 3445/23.01.2018, ora 11:07
- ok guard S.R.L. inregistrata la sediul autoritatii contractante sub nr. 3521/23.01.2018, ora 13:31,
- DEBRIEFING SECURITY TEAM S.R.L. inregistrata la sediul autoritatii contractante sub nr. 3669/25.01.2018, ora 10:01
- TOTAL PROTECTOR S.R.L. inregistrata la sediul autoritatii contractante sub nr. 3672/25.01.2018, ora 10:03,
- CICLOPS SECURITY S.R.L., inregistrata la sediul autoritatii contractante sub nr. 3689/25.01.2018, ora 10:25.
Nu s-au inregistrat oferte intarziate, respectiv oferte depuse dupa termenul limita mentionat in adresa nr. 2179/16.01.2018.
Comisia de evaluare a procedat la consemnarea principalelor elemente ale ofertelor depuse dupa cum urmeaza:
Pentru ofertantul TMG Guard S.R.L. cu subcontractant declarat Romanian Security Sistems S.R.L.
Documente depuse pentru TMG GUARD S.R.L.- PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X nu este cazul |
Certificat de inregistrare seria B nr. 3276384/08.03.2016, fisa de informatii generale Nu participă împreună cu alţi operatori economici |
Acord de asociere |
X nu este cazul |
|
||
Informații subcontractanți |
x |
Intentioneaza sa subcontracteze pe Romanian Security Systems S.R.L. |
||
Acord de subcontractare |
x |
Acord de subcontractare nr. 108/15.01.2018 incheiat cu Romanian Security Systems S.R.L. |
||
Informatii tert sustinator |
X nu este cazul |
Nu beneficiaza de sustinerea unui tert |
||
Angajament tert sustinator |
X nu este cazul |
|
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X nu este cazul |
|
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
S-a depus cazier judiciar pentru TMG Guard S.R.L. nr. 13140556/12.07.2017 , cazierul judiciar nr. 14502402/16.11.2017 emis pentru Mecu Victor Lucian si cazierul judiciar nr. 13138918/12.07.2017 emis pentru Niculescu Alin |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Cerificat de atestare fiscala emis de Administratia Judeteana a finantelor Publice Gorj, nr. GJ 37770 din 28.12.2017 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale si alte venituri ale bugetului local nr. 70/03.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator ONRC Gorj nr. 47727/29.11.2017 |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr. 2761/P/05.04.2016, valabila pana in data de 04.04.2019 emisa pentru TMG Guard S.R.L., aviz favorabil pentru Regulamentul de organizare si functionare al dispeceratului de monitorizare a sistemelor de alarma, inregistrat sub nr. 728258/17.02.2017 cu anexa nr. 1b |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
|
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Contract de prestari servicii nr. 326/01.05.2016 incheiat cu ISAVCOM S.R.L., recomandare din partea ISAVCOM S.R.L. nr. 781/21.12.2016, contract sectorial de servicii nr. 861/28.03.2017 incheiat cu Societatea Complexul Energetic Oltenia, document constatator nr. 8846/12.05.2017 si recomandarile nr. 1940/31.05.2017, nr. 19704/31.05.2017 si recomandare FN din partea societatii Complexul Energetic Oltenia, contract de prestari servicii nr. 202/15.06.2017 incheiat cu Targu Jiu Development S.R.L. si recomandare nr. 473/14.11.2017, contract sectorial de servicii nr. 1385/27.04.2017 incheiat cu Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A., contract de servicii nr. 38998/29.12.2017, incheiat cu DGASPC Caras Severin cu recomandare nr. 4757/14.11.2017, contract de servicii FN din 30.09.2017 incheiat cu DGASPC Hunedoara cu document constatator FN, contract de prestari servicii paza nr. 102/31.05.2016 incheiat cu DGASPC Gorj cu recomandare nr. 2045/94/24.06.2016, |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
x |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
x |
Nu declara documente confidentiale |
6 |
|
Garantie de participare |
x |
Polita de asigurare de garantii seria AX, nr. 065022 / 16.01.2018 - original, suma asigurata 25.900 lei, asigurator ABC Asigurari Reasigurari S.A., valabilitate pana in data de 26.05.2018 |
7 |
|
Imputernicire |
|
Nu depune imputernicire |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
x |
Formular de oferta cu fisa de fundamentare a tarifului/ora/agent de paza, declaratie privind utilizarea de ajutor de stat Pret ofertat 1.106.334,40 lei fara TVA, la care se adauga TVA de 210.203,54 lei, oferta valabila 90 de zile, respectiv pana in data de 31.04.2018 |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
|
Fisa de fundamentare a tarifului/ora/agent de paza |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
|
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
|
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
x |
Carti de identitate si certificate de inmatriculare pentru autovehiculele: GJ 20 TMG, GJ 30 TMG, B 34 KRG - leasing , B 102 TMG - leasing, taloane pentru autovehiculele: B 104 TMG - leasing, B 103 TMG, |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
x |
Depune si declaratie privind detinerea personalului de specialitate cu anexa privind personalul activ |
14 |
|
Model de contract insusit |
x |
Declaratie de acceptare clauze contractuale fara amendamente |
Documente depuse de Romanian Security Systems S.R.L.- subcontractant al TMG Guard S.R.L. PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Criteriu îndeplinit |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X nu este cazul |
|
Acord de asociere |
X nu este cazul |
|
||
Informații subcontractanți |
x |
Subcontractant declarat al TMG GUARD S.R.L. |
||
Acord de subcontractare |
x |
Acord de subcontractare nr. 108/15.01.2018 incheiat cu ofertantul TMG Guard S.R.L. |
||
Informatii tert sustinator |
X nu este cazul |
Nu beneficiaza de sustinerea unui tert |
||
Angajament tert sustinator |
X nu este cazul |
|
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X nu este cazul |
|
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
Cazier judiciar nr. 14912702/05.01.2018 emis pentru Lohan Gabriel Ioan si cazier judiciar nr. 14942072/08.01.2018 emis pentru Romanian Security Systems S.R.L. |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Sector 2 a Finantelor Publice nr. 84707/16.01.2018 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala emis de Directia Venituri Buget Local Sector 2 nr.2047/08.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator emis de ONRC nr. 19743/07.01.2018 |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr. 2755/P/23.03.2016 emisa pentru Romanian Security Systems S.R.L. valabila pana in data de 22.03.2019, aviz favorabil privind Regulamentul de organizare si functionare a dispeceratului de monitorizare a sistemelor de alarma, regulament cu anexa A, nr. 2, 3, 4, 1a si 1 b |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
Cerinta indeplinita de operatorul economic TMG Guard S.R.L. |
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Cerinta indeplinita de operatorul economic TMG Guard S.R.L. |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
x |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
X |
Nu declara documente confidentiale |
6 |
|
Garantie de participare |
x |
Cerinta indeplinita de TMG Guard S.R.L. |
7 |
|
Imputernicire |
|
Nu depune imputernicire |
8 |
|
Formular de oferta cu anexa |
X |
Cerinta indeplinita de TMG Guard S.R.L. |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
x |
Cerinta indeplinita de TMG Guard S.R.L. |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
Cerinta indeplinita de TMG Guard S.R.L. |
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
Cerinta indeplinita de TMG Guard S.R.L. |
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
x |
Declaratie privind autovehiculele, dotari, echipamente tehnice depusa de ofertantul TMG Guard S.R.L., Carti de identitate si certificate de inmatriculare pentru autovehiculele: B 52 VHG, B 52 VHE, B 52 PXZ, B 52 PTT, B 52 PTP, B 52 PTK, B 50 UHO, B 368 ALS, taloane pentru autovehiculele: B 354 ALS, B 342 ALS, B 352 ALS, B 343 ALS, B 349 ALS, B 346 ALS, B 340 ALS, B 345 ALS, B 341 ALS, B 348 ALS, B 347 ALS, B 351 ALS, B 344 ALS, B 350 ALS, |
Pentru asocierea Romold Security S.R.L. – Romold S.R.L.
Documente depuse de Romold Security S.R.L.- lider de asociere in cadrul asocierii S.C. ROMOLD SECURITY S.R.L. - S.C. ROMOLD S.R.L. PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X nu este cazul |
Participa in asociere cu ROMOLD S.R.L. |
Acord de asociere |
X |
Acord de asociere formularul 5 |
||
Informații subcontractanți |
x |
Nu declara subcontractant |
||
Acord de subcontractare |
x nu este cazul |
|
||
Informatii tert sustinator |
X nu este cazul |
Nu beneficiaza de sustinerea unui tert |
||
Angajament tert sustinator |
X nu este cazul |
|
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X nu este cazul |
|
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
S-a depus cazier judiciar pentru Mihoci Vasile nr. 15032258/15.01.2018, cazier judiciar emis pentru ROMOLD SECURITY S.R.L. nr. 15035152/15.01.2018 |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Cerificat de atestare fiscala emis de Administratia Judeteana a Finantelor Publice Vaslui, nr.850/15.01.2018 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale si alte venituri ale bugetului local nr. 700/08.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator ONRC VASLUI nr. 379/09.01.2018 |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr.2889/P/25.01.2017, valabila pana in data de 24.01.2020 emisa pentru ROMOLD SECURITY S.R.L., |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
Cerinta indeplinita de asociatul ROMOLD S.R.L. |
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Cerinta indeplinita de asociatul ROMOLD S.R.L. |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
x |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
x |
Declara confidentiale :Propunerea tehnica, documentele ce insotesc propunerea financiara |
6 |
|
Garantie de participare |
x |
Polita de asigurare seria M nr. 000024713, suma asigurata 25.900 RON, asigurator Societatea de asigurare - reasigurare City Insurance S.A., valabilitate pana in data de 30.05.2018 |
7 |
|
Imputernicire |
|
Nu depune imputernicire |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
x |
Formular de oferta cu ANEXE - Justificarea propunerii financiare Pret ofertat 813.616,16 lei fara TVA (12,59 lei/ora fara TVA), la care se adauga TVA de 154.587,07 lei, oferta valabila 120 de zile, respectiv pana in data de 30.05.2018 |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
|
Justificarea propunerii financiare |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
|
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
|
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
x |
Declaratie privind echipamentele depusa de Mihoci Vasile, in calitate de reprezentant legal al ROMOLD SECURITY S.R.L. - lider al asocierii si declaratie depusa de ROMOLD S.R.L. in calitate de asociat, |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
x |
Declaratie privind calificarea pesonalului depusa de Mihoci Vasile, in calitate de reprezentant legal al ROMOLD SECURITY S.R.L. - lider al asocierii si declaratie depusa de ROMOLD S.R.L. in calitate de asociat |
14 |
|
Model de contract insusit |
x |
Nu depune |
15 |
|
|
X |
Alte documente depuse de liderul de asociere ISO 9001:2015 |
|
||||
Documente depuse de Romold S.R.L.- asociat in cadrul asocierii S.C. ROMOLD SECURITY S.R.L. - S.C. ROMOLD S.R.L. - PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X nu este cazul |
participa in asociere cu ROMOLD SECURITY S.R.L. |
Acord de asociere |
X |
Acord de asociere formularul 5 |
||
Informații subcontractanți |
x |
Nu declara subcontractant |
||
Acord de subcontractare |
x nu este cazul |
|
||
Informatii tert sustinator |
X nu este cazul |
Nu beneficiaza de sustinerea unui tert |
||
Angajament tert sustinator |
X nu este cazul |
|
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X nu este cazul |
|
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
S-a depus cazier judiciar pentru Mihoci Vasile nr. 15032258/15.01.2018, cazier judiciar emis pentru ROMOLD S.R.L. nr. 14469309/14.11.2017 |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Cerificat de atestare fiscala emis de Administratia pentru contribuabilii Mijlocii constituita la nivelul Regiunii Iasi, nr.2101/22.01.2018 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale si alte venituri ale bugetului local nr.704/08.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator ONRC Vaslui nr. 1146/18.01.2018 |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr. 0671/P/25.08.2005, valabila pana in data de 24.08.2020 emisa pentru ROMOLD S.R.L. |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
|
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Contract de servicii nr. 12/17.03.2015 incheiat intre ROMOLD S.R.L. Si C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. BUCURESTI cu anexa 1 si 2, act aditional nr. 1/17.06.2015, act aditional nr. 2/23.07.2015 si certificat constatator nr. 8873/08.08.2016, contract de prestari servicii nr. 533/27.03.2015 incheiat intre ROMOLD S.R.L. si C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Bucuresti, act aditional nr. 1/2015, act aditional nr. 2/2015, document constatator nr. 2998/17.02.2016 |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din domeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
x |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
x |
Declaratie depusa de liderul asocierii |
6 |
|
Garantie de participare |
x |
Polita de asigurare seria M nr. 000024713, suma asigurata de 25.900 RON, asigurator Societatea de asigurare - reasigurare City Insurance S.A., valabilitate pana in data de 30.05.2018 |
7 |
|
Imputernicire |
|
Nu depune imputernicire |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
x |
Formular de oferta cu ANEXE - Justificarea propunerii financiare Pret ofertat 813.616,16 lei fara TVA, la care se adauga TVA de 154.587,07 lei, oferta valabila 120 de zile, respectiv pana in data de 30.05.2018 |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
|
Justificarea propunerii financiare |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
|
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
|
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
x |
Declaratie privind echipamentele depusa de Mihoci Vasile, in calitate de reprezentant legal al ROMOLD SECURITY S.R.L. - lider al asocierii si declaratie depusa de ROMOLD S.R.L. in calitate de asociat, Certificate de inmatriculare pentru autovehiculele: VS 06 EUR , VS 12 EUR, VS 29 EUR, VS 30 EUR |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
x |
Declaratie privind calificarea pesonalului depusa de Mihoci Vasile, in calitate de reprezentant legal al ROMOLD SECURITY S.R.L. - lider al asocierii si declaratie depusa de ROMOLD S.R.L. in calitate de asociat |
14 |
|
Model de contract insusit |
x |
Nu depune |
15 |
|
|
X |
Alte documente depuse de asociat ISO 9001:2015 |
Pentru ofertantul Debriefing Security Team S.R.L.
Documente depuse de Debriefing Security Team S.R.L.. PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X |
Certificat de inregistrare seria B nr 1254757 emis de Oficiul National al Registrului Comertului Mures in data de 11.03.2008 |
Acord de asociere |
X nu este cazul |
|
||
Informații subcontractanți |
X nu este cazul |
Nu declara subcontractant |
||
Acord de subcontractare |
x nu este cazul |
|
||
Informatii tert sustinator |
X nu este cazul |
Nu beneficiaza de sustinerea unui tert |
||
Angajament tert sustinator |
X nu este cazul |
|
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X nu este cazul |
|
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
Nu depune cazier |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala emis Anaf Brasov cu nr 45369/24.10.2017 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Nu depune certificat |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator nr 2559/18.01.2018 emis de ONRC Mures |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr.0065/P/23.12.2004, valabila pana in data de 22.12.2019 emisa pentru Debriefing Security TeamSRL.; aviz favorabil conducator societate, aviz favorabil dispecerat de monitorizare a sistemelor de alarma |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
|
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Contract de prestari servicii nr. 86/22.05.2009, cu acte aditidionale nr. 7, 8, 9, incheiate cu Sc Gecsat Sa ; contract de prestari servicii nr. 91/06.08.2009, acte aditionale nr. 1-8 incheiate cu Sc Ruck Ventilatoare SRL |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
x |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
X |
Nu depune |
6 |
|
Garantie de participare |
x |
Polita de asigurare seria AX nr. 065158/24.01.2018, suma asigurata 25.900 RON, asigurator Societatea de asigurare - reasigurare Abc Asigurari Reasigurari Sa valabila pana la 27.05.2018 |
7 |
|
Imputernicire |
|
Nu depune imputernicire |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
x |
Formular de oferta cu ANEXA 1 - Justificarea propunerii financiare Pret ofertat 992,692,8 lei fara TVA (11,88 lei/ora fara TVA), la care se adauga TVA de 188611,63 lei, oferta valabila 120 de zile, respectiv pana in data de 25.05.2018 |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
|
anexa 1 la formularul de oferta |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
|
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
|
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
X |
Declaratie privind resursele pe care societatea le pune la dispozitie in vederea indeplinirii contractului, Certificate de inmatriculare autovehicule detinute de societate MS-13-LIR;MS-13-LHM;MS-13-LIX;MS-13-PRT; MS 13 BKO, MS 13 LIK, MS 13 LIW |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
x |
Declaratie privind asigurarea prestarii serviciilor de paza cu personal avizat si calificat |
14 |
|
Model de contract insusit |
x |
Da |
15 |
|
Alte documente |
X |
Polita de asigurare de raspundere civila generala, certificare ISO 9001:2008 |
Pentru ofertantul TOTAL PROTECTOR S.R.L.
Documente depuse de Total Protector S.R.L.- PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X nu este cazul |
|
Acord de asociere |
X nu este cazul |
|
||
Informații subcontractanți |
X nu este cazul |
Nu declara subcontractant |
||
Acord de subcontractare |
x nu este cazul |
|
||
Informatii tert sustinator |
X nu este cazul |
Nu beneficiaza de sustinerea unui tert |
||
Angajament tert sustinator |
X nu este cazul |
|
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X nu este cazul |
|
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
Nu depune |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Judeteana aFinantelor Publice Sibiu cu nr 20482/22.01.18 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale si alte venituri ale bugetului local nr. 4242/19.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator emis de ONRC Sibiu nr. 2002/18.01.2018 |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr.0406/P/23.03.2005, valabila pana in data de 22.03.2020 emisa pentru Total Protector SRL, |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
|
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Recomandare din partea Complex National Muzeu Astra pentru contractul nr. 3927/26.04.2016; Recomandare din partea Muzeului National Brukenthal, Recomandare din partea SDEE Transilvania Sud S.A. pentru contractul nr. 18357/S/733/2015 |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
x |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
X |
Declara confidentiale toate informatiile din propunerea tehnica si financiara |
6 |
|
Garantie de participare |
x |
Polita de asigurare seria AX nr. 065065 / 18.01.2018, suma asigurata 25.900 RON, asigurator Societatea de asigurare - reasigurare ABC Asigurari reasigurari SA., valabilitate pana in data de 27.05.2018 |
7 |
|
Imputernicire |
X |
Imputernicit Vasile Danes |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
x |
Formular de oferta cu anexa 1 - Pret ofertat 882.047,52 lei fara TVA, la care se adauga TVA de 167.589,02 lei, oferta valabila 120 de zile, respectiv pana in data de 24.05.2018 |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
|
Anexa 1 la formularul de oferta |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
|
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
|
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
X |
Nu depune |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
X |
Nu depune |
14 |
|
Model de contract insusit |
x |
Nu depune |
15 |
|
Alte documente |
X Nu este cazul |
|
Pentru ofertantul OK GUARD S.R.L.
Documente depuse de OK GUARD SRL. PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X |
Certificat de inregistrare seria B, nr. 1648257/14.10.2008 |
Acord de asociere |
X nu este cazul |
|
||
Informații subcontractanți |
X nu este cazul |
Nu declara subcontractant |
||
Acord de subcontractare |
x nu este cazul |
|
||
Informatii tert sustinator |
X nu este cazul |
Nu beneficiaza de sustinerea unui tert |
||
Angajament tert sustinator |
X nu este cazul |
|
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X nu este cazul |
|
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
S-a depus cazier judiciar pentru Stefan Nicolin nr. 14989438/11.01.2018, cazier judiciar emis pentru Ok Guard S.R.L. nr. 14989571/11.01.2018 |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Cerificat de atestare fiscala emis de Anaf-DRGFP Bucuresti cu nr 17015712/17.01.2018 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxe locale si alte venituri ale bugetului local nr. 4466/10.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator ONRC Bucuresti nr. 9231/11.01.2018; |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr.2952/P/05.07.2017 pentru servicii de paza si protectie personala, valabila pana in data de 04.07.2020 emisa pentru Ok Guard SRL, licenta de functionare nr. 4253/T/08.06.2017 pentru instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei valabila pana in data de 07.06.2020 |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
Depune doar anexa la formularul 8 , |
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Recomandare din partea Metro Cash&Carry SRL; recomandare din partea Universitatii Bucuresti nr. 1210/17.01.2018; recomandare din partea Universitatii Bucuresti FN |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
X |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
X |
Declara ca nu exista informatii confidentiale |
6 |
|
Garantie de participare |
X |
Polita de asigurare nr. 0172496/19.01.2018, suma asigurata 25.900 RON, asigurator CertAsig - Societate de Asigurare si Reasigurare S.A., valabila pana la 27.05.2018 |
7 |
|
Imputernicire |
x |
Imputernicire pentru Stefan Nicolin Mihail |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
x |
Formular de oferta cu Anexa 1 - Pret ofertat 953,204 lei/ora fara TVA, respectiv 1.134.312,76 lei fara TVA, la care se adauga TVA de 181.108,76 lei, oferta valabila 120 de zile, respectiv pana in data de 27.05.2018 |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
X |
Anexa 1 la formularul de oferta |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
|
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
Depune si caietul de sarcini insusit integral |
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
X |
Lista privind echipamentele tehnice, certificate inmatriculare autoturisme detinute de societate B-64-RCL;B-81-VND;B-98-HIF (M Invest SRL); B-75-UJA (OK Exchange House S.R.L.); B-75-UJE (OK Exchange House S.R.L.); |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
x |
Depune un tabel cu agentii propusi sa execute servicii de paza la obiectivul DGASPC Sibiu |
14 |
|
Model de contract insusit |
X |
|
15 |
|
Alte documente |
|
Asigurarea de raspundere civila seria G nr. 935812, Asigurarea de raspundere civila seria G nr. 935811, certificat ISO 9001:2008,certificat BS 7499:2013; ISO 14001:2015;certificat OHSAS 18001:2007; ISO/IEC 27001:2013 |
Pentru ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. – cu tert sustinator ROMANIAN SECURITY SYSTEMS S.R.L.
Documente depuse de ofertantul SC Ciclops Security SRL. PROCEDURA SIMPLIFICATĂ PROPRIE |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X |
Certificat de inregistrare seria B nr. 3529421 eliberat la data de 18.07.2017 |
Acord de asociere |
X nu este cazul |
|
||
Informații subcontractanți |
X nu este cazul |
Nu declara subcontractant |
||
Acord de subcontractare |
x nu este cazul |
|
||
Informatii tert sustinator |
X |
Declara tert sustinator pe SC Romanian Security Systems SRL |
||
Angajament tert sustinator |
X |
Angajament privind sustinerea tehnica formular 9 |
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X |
Anexa nr. 1 la angajamentul ferm |
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
Certificat de cazier judiciar cu nr 14642557/29.11.2017 emis pentru CICLOPS SECURITY S.R.L. |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Judeteana a Finantelor Publice Sibiu cu nr 21062/22.01.2018 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale emis de Directia Fiscala Locala Sibiu cu nr 4023/18.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator nr 1956/18.01.2018 emis de ONRC Sibiu, Declaratie privind rezidenta fiscala |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr 2917/P/13.04.2017 emisa pentru CICLOPS SECURITY S.R.L., valabila pana in data de 12.04.2020, avand ca obiect servicii de paza si de protectie personala, licenta de functionare nr. 4481/T/04.01.2018 avand ca obiect proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei nr. 4481/T/04.01.2018 valabila pana in data de 03.01.2021 |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
|
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
|
Recomandare nr. 6370/09.03.2017 din partea Apa Canal Sa pentru contractul de prestari servicii de paza si transport valori br. 216/27.11.2015; recomandare nr. 4719/18.04.2016 din partea CNTEE Transelectrica SA pentru contractul de prestari servicii specializate de paza si interventie nr. 464/31.08.2015 |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
X |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
X |
Declara confidentiale propunerea tehnica - de la fila 2 pana la fila 17, din propunerea financiara doar centralizatorul financiar |
6 |
|
Garantie de participare |
X |
Ordin de plata nr 3/23.01.2018, plata 25.900 lei ptr DGASPC Sibiu reprezentand garantie participare, extras de cont editat la data de 23.01.2018 |
7 |
|
Imputernicire |
X |
Imputernicire nr. 50/25.01.2018 |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
x |
Formular de oferta cu Anexa 1 - Pret ofertat 886.641,28lei fara TVA (13,72 lei fara TVA /ora), la care se adauga TVA de 168.461,84 lei, oferta valabila 120 de zile, respectiv pana in data de 31.05.2018 |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
X |
Anexa 1 la formularul de oferta |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
|
11 |
|
Propunere tehnica |
x |
Depune si declaratie privind factorii de evaluare |
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
X |
Declaratie privind echipamentele necesare si dotarile agentilor de paza - anexa 5, facturi pentru dotari, imagini cu echipamentul din dotare, contract vodafone seria VFRODS nr. 4643821/01.09.2017, carte de identitate auto B-84-FGY - leasing, B-40-JTV (OT 05 AUD); B-40-JTB (OT 05 AUE); B-40-JTT (OT 05 AUF), contract de leasing nr. 9020770/209588, contract de leasing 9020770/209589 |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
x |
Declaratie privind calificarea si atestarea agentilor de paza - anexa 2, Declaratie privind detinerea personalului de specialitate necesar prestarii serviciilor - anexa 3, tabel nominal - anexa 4 |
14 |
|
Model de contract insusit |
X |
Declaratie privind clauze contractuale, acceptare fara amendamente, model de contract insusit pe fiecare pagina |
15 |
|
Alte documente |
x |
Certificat BS 7499:2013; ISO 9001:2008; ISO 14001:2005; SR OHSAS 18001:2008; ISO 27001:2013 |
|
|
|
|
|
Documente depuse de SC Romanian Security Systems SRL.- tert sustinator al ofertantului SC Ciclops Security Srl |
||||
Nr. crt. |
Cerinte stabilite in documentatia de atribuire |
Modul de indeplinire |
Observații |
|
1 |
Informații generale |
Informații referitoare la agentul economic |
X |
Certificat de inregistrare seria B nr. 3190732 eliberata in data de 15.02.2016 |
Acord de asociere |
X nu este cazul |
|
||
Informații subcontractanți |
x |
Nu declara subcontractant |
||
Acord de subcontractare |
x nu este cazul |
|
||
Informatii tert sustinator |
X |
Tert sustinator al ofertantului CICLOPS SECURITY S.R.L. |
||
Angajament tert sustinator |
X |
Angajament privind sustinerea tehnica formular 9 |
||
Declaratie mod de implicare a tertului sustinator |
X |
Anexa nr. 1 la angajamentul ferm |
||
2 |
Motive excludere |
Declaratie neincadrare in prevederile art.164 alin.1 L.98/2016 - formular 11 |
X |
|
Cazier judiciar |
X |
Cazier judiciar nr 14942072/08.01.2018 emisa pentru ROMANIAN SECURITY SYSTEMS S.R.L. |
||
Declaratie neincadrare in prevederile art.165 si art 167 din L.98/2016 - formular 12 |
X |
|
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Sector 2 a Finantelor Publice cu nr 84707/16.01.2017 |
||
Modul de indeplinire a obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul local - Certificat de atestare fiscala |
X |
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice emis de Directia Venituri Buget Local sector 2 cu nr 2047/08.01.2018 |
||
Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconform prevederilor art. 59, 60 din Legea nr. 98/2016 - formular 13 |
X |
|
||
|
Capacitatea ofertantilor |
Capacitatea de exercitare a activității profesionale -Certificat ONRC |
X |
Certificat constatator emis de ONRC nr. 19743/07.01.2018, Declaratie privind rezidenta fiscala |
Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane |
X |
Licenta de functionare nr 2755/P/23.03.2016 emisa pentru ROMANIAN SECURITY SYSTEMS S.R.L., valabila pana in data de 22.03.2019, avand ca obiect servicii de paza si protectie personala, Licenta de functionare nr 2966/T/30.12.2013 emisa pentru ROMANIAN SECURITY SYSTEMS S.R.L., valabila pana in data de 29.12.2019 |
||
3 |
Experiență similară |
Capacitatea tehnică și profesională - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani cu anexa |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
|
Documente justificative la lista principalelor prestari servicii |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
|
4 |
Modul de indeplinire a obligatiilor din ndomeniul mediului, social, muncii |
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul mediului si protectiei mediului |
X |
|
Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca |
X |
|
||
5 |
|
Declaratie cuprinzand informatiile considerate confidentiale |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
6 |
|
Garantie de participare |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
7 |
|
Imputernicire |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
8 |
|
Propunerea financiara - Formular de oferta cu anexa |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
9 |
|
Anexa - centralizator oferta |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
10 |
|
Scrisoare de inaintare |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
11 |
|
Propunere tehnica |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
12 |
|
Declaratie privind dotarile - autovehicule, echipamente tehnice etc |
X |
Cerinta indeplinita de ofertant, Certificate de inmatriculare auto detinute de societate B-305-ALS; B-351-ALS; B-18-TVT (ALISTAR SECURITY S.R.L.) |
13 |
|
Declaratie privind situatia personalului angajat |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
14 |
|
Model de contract insusit |
X |
Cerinta indeplinita de ofertantul CICLOPS SECURITY S.R.L. |
15 |
|
Alte documente |
X Nu este cazul |
|
Avand in vedere cele anterior mentionate, presedintele comisiei de evaluare declara inchise lucrarile sedintei de consemnare a elementelor principale a ofertelor.
Drept pentru care s-a incheiat prezentul proces-verbal intr-un singur exemplar original.
Spatiu destinat observatorilor Ministerul Finantelor Publice -ANAP Nu este cazul |
Comisia de evaluare
Preşedinte cu drept de vot: Galea Ion Membru: Nistor Lenuta Membru: Cândea Crina Elena, Membru: Bocai Simona Membru: Roman Bianca Membru: Lazar Elena Membru: Munteanu Marius Adrian Membru: Nicolae Cristian Membru: Sauchea Liviu Membru de rezerva: Curechean Nicoleta Membru de rezerva: Bartos Adrian Membru de rezerva: Mihaltan Raluca Membru de rezerva: Hosu Adrian Alex Membru de rezerva: Cândea Cristina Florina Membru de rezerva: Canciu Adrian
|
Ofertele depuse pentru procedura proprie simplificata prinvind atribuirea contractului de prestari servicii paza, bunuri,valori si persoane la obiectivele DGASPC Sibiu COD CPV 79713000-5 vor fi deschise in data de 25.01.2018, ora 11.15, la sediul DGASPC Sibiu, de pe strada Mitropoliei, nr.2, sala de sedinte aflata la mansarda institutiei.
Operatorii economici interesati pot participa prin reprezentanti legali la aceasta sedinta de deschidere.
Compartimentul de Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale
Nr.3081 /22.01.2018
Raspuns solicitare de clarificari
Referitor la procedura simplificata proprie organizata pentru atribuirea contractului de prestari servicii avand ca obiect ’’Servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele D.G.A.S.P.C. Sibiu’’ Cod CPV – 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)
Având în vedere solicitarea de clarificari transmisa prin intermediul adresei de e-mail in data de 18.01.2018 si inregistrata la sediul DGASPC Sibiu sub nr. 2732/18.01.2018 va comunicam urmatoarele:
Intrebarea nr. 1:
’’ Societatea noastra a intrebat cate interventii se estimeaza/luna, iar autoritatea contractanta a raspuns ca nu poate sa estimeze aceste incidente, in schimb le doreste incluse in propunerea financiara. In conditiile in care achizitorul nu poate el insusi estima cate evenimente pe luna vor avea loc, cum se va realiza comparatia reala, transparenta si nediscriminatorie intre propunerile financiare propuse de ofertanti? In acest sens, pentru a asigura compararea nediscriminatorie intre ofertanti, achizitorul are obligatia estimarii unui numar maxim de interventii. Deci va rugam sa precizati numarul estimat de interventii/luna.’’
Raspuns la solicitarea de clarificari nr. 1:
Conform raspunsului la solicitarea de clarificari nr. 2445/17.01.2018, nu se pot preconiza interventiile ce pot avea loc/luna intrucat acest aspect nu depinde de factori previzibili, un rol important avand in acest caz si agentul de paza ce va desfasura activitatea din partea operatorilor economici care va avea sau nu capacitatea de a gestiona posibile conflicte.
Pentru stabilirea tarifului orar ofertat, operatorii economici au obligatia sa aiba in vedere si includerea unei cheltuieli pentru eventuale evenimente care ar presupune deplasarea unei echipe de interventii, suma care va reprezenta un beneficiu in cazul in care nu se va interveni, iar in cazul in care se impun interventii mai multe decat cele preconizate, acesta va fi un risc asumat de operatorii economici.
Pentru actiunile de interventie nu se achita sume suplimentare in afara tarifului/ora paza ce va fi declarat castigator.
Astfel ca revenim si va reamintim sa ofertati un tarif/ora paza care sa cuprinda toate cheltuielile ce rezulta direct sau indirect din indeplinirea tuturor obligatiilor stabilite in documentatia de atribuire.
Pe de alta parte in estimarea valorii serviciilor de paza de 1.295.180 lei ce fac obiectul procedurii simplificate proprii, s-a avut in vedere valoarea totala de plata fara T.V.A., pornind de la acelasi mod de calcul mentionat in caietul de sarcini in functie de care operatorii economici au obligatia de a elabora oferta, respectiv s-au avut in vedere pe langa salariul minim pe economie de 11,40 lei /ora, conform H.G. 846/2017, sporul de noapte de 25% prevazut de Codul Muncii si alte cheltuieli pe care operatorii economici le pot avea cu:
- alte sporuri (pe care autoritatea contractanta nu le poate stabili exact, acestea depinzand si de contractele negociate la nivelul societatilor ofertante),
- cheltuielile indirecte cu dotarea agentilor (pe care care autoritatea contractanta nu le poate prevedea intrucat aceste cheltuieli depind si de echipamentele pe care operatorul economic le are deja in stoc),
- interventii (pe care autoritatea contractanta nu le poate preconiza, nici anticipa, un rol important in evitarea unor posibile conflicte avand si agentul de paza ce isi va desfasura activitatea din partea operatorului economic care va putea aplana sau preintampina eventuale conflicte sau nu va putea gestiona nici macar conflictele de mica amploare),
- cheltuieli neprevazute, alte adaosuri etc.
Astfel diferenta pana la tariful estimat de 15,50 lei/ora de paza a fost prevazuta pentru alte cheltuieli pe care ofertantii le pot avea, dintre care asa cum s-a mentionat in caietul de sarcini si in anunt fac parte si cele cu eventuale interventii, dotari etc.
Pe de alta parte, avand in vedere faptul ca toate informatiile privind modul de stabilire a tarifului /ora paza, inclusiv cele privind eventuale cheltuieli cu interventii sunt publicate pe site-ul autoritatii contractante, putand fi accesate de orice operator economic interesat, se respecta principiul transparentei, nediscriminarii, iar intocmirea ofertelor si compararea acestora se face avand la baza aceleasi date si criterii de evaluare, prezentate in documentatia de atribuire.
Intrebare nr. 2:
„Serviciile de monitorizare si interventie sunt diferite de serviciile de paza umana si nu pot fi incluse in bugetul de paza, mai ales ca insusi achizitorul precizeaza ca obiectul achizitiei si al contractului este servicii de paza bunuri si valori si nu servicii de paza, monitorizare si interventie. Din punct de vedere legislativ, serviciile de monitorizare si interventie sunt ratificate de Legea 333/2003 si H.G. 301/2012 si sunt diferite de serviciile de paza, asa cum se prevede in art. 90,91,92 si 93 din normele de aplicare de mai sus.
Acestea presupun costuri diferite, respectiv costuri cu dispecerii, costuri cu autoturismul, costuri cu salarizarea agentilor de interventie. Achizitorul a mentionat in caietul de sarcini, fila 1 si 2 numai numarul de ore de paza umana. Care si cat din aceste ore reprezinta abonamentul pentru monitorizare si interventie?”
Raspuns la solicitarea de clarificari nr. 2:
Potrivit prevederilor art. 19 alin. 1 si 4 din Legea nr. 333/2003, sectiunea a-4 -a „Paza şi protecţia prin societăţi specializate”, societăţile specializate de pază şi protecţie pot avea unul sau mai multe dintre următoarele obiecte de activitate:
- a) servicii de pază a obiectivelor, bunurilor şi valorilor, precum şi servicii de consultanţă în domeniu;
- b) servicii de pază a transporturilor de bunuri şi valori, precum şi servicii de consultanţă în domeniu;
- c) servicii de protecţie personală specializată, denumită gardă de corp, şi servicii de consultanţă în domeniu.
In descrierea obiectelor de activitate ale serviciilor specializate de paza si protectie mentionate de legislatia in vigoare nu se prevad serviciile de monitorizare si interventie ca obiect de activitate separat de cele de paza pe care o societate specializata trebuie sa il aiba.
Pe acelasi considerent s-a denumit obiectul achizitiei publice ca fiind servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele DGASPC Sibiu, raportat la obiectele de activitate pe care le poate avea o societate specializata de paza.
Eventualele interventii la obiectivele DGASPC Sibiu se efectueza la solicitarea agentului de paza angajat din partea societatii specializate de paza, in cazul in care acesta este depasit de situatiile conflictuale.
In stabilirea sumei aferente serviciilor de paza cuprinse in proiectul de buget nu se prevad articole separate de „paza umana” si de interventie. Valoarea estimata a achizitiei publice se stabileste potrivit art. 9 din Legea nr. 98/2016 raportat la valoarea totala de plata, chiar daca aceasta ar presupune cheltuieli auxiliare.
De asemenea orele de paza mentionate in anuntul de participare nu reprezinta „ore de paza umana” (termen pe care nici legislatia in vigoare nu-l reglementeaza), in tariful stabilit pentru prestarea acestora fiind incluse toate elementele componente mentionate in documentatia de atribuire, respectiv si alte posibile cheltuieli in afara de cele privind salariul minim pe economie, care trebuie respectat conform legislatiei in vigoare.
Potrivit prevederilor art. 21 alin.(1) din Legea nr. 333/2003: “Conducătorii societăţilor specializate de pază şi protecţie sunt obligaţi să asigure respectarea prevederilor legale şi a regulamentelor proprii în organizarea şi funcţionarea acestei forme de pază, în angajarea, pregătirea şi controlul personalului, portul uniformei şi al însemnelor distinctive, precum şi în dotarea cu mijloace de intervenţie şi apărare individuală, conform legii.”
Asa cum se poate observa dotarea cu mijloace de interventie este o obligatie legala stabilita in sarcina conducatorilor societatilor specializate de paza si este indisolubil legata de serviciile de paza.
Intrebare nr. 3: „Atat timp cat obiectul contractului este servicii de paza si nu servicii de monitorizare si interventie, va solicitam sa modificati factorul de evaluare dotare masini, mai ales ca achizitorul sustine ca nu poate estima cate interventii se pot efectua /luna. Prin urmare solicitam ca masuri de remediere fie bugetarea separata a acestui serviciu cu dotarea aferenta, fie renuntarea la acest factor de evaluare si inlocuirea acetuia, intrucat serviciile de monitorizare si interventie nu fac obiectul achizitiei.“
Raspuns la solicitarea de clarificari nr. 3:
Potrivit prevederilor art. 50 din Legea 333/2003, CAP. VII “Obligaţiile conducătorilor de unităţi”, (conducatorii unitati definiti la art. 2 alin. 1) au obligatia sa:
“h) încheie contracte de prestări de servicii în domeniul pazei, gărzii de corp, pentru instalarea sistemelor de alarmă împotriva efracţiei, numai cu societăţile sau persoanele ori prin poliţia locală cărora li s-a acordat licenţa, după caz, de către Inspectoratul General al Poliţiei Române;”
Astfel denumirea data obiectului achizitiei publice nu este gresita, iar din prevederile caietului de sarcini nr. 690/08.01.2018, reiese clar faptul ca printre obligatiile asumate de operatorii economici se regaseste si cea a asigurarii de masini de interventie si deservire (art. 8.16 din modelul de contract de prestari servicii publicat pe site-ul institutiei DGASPC Sibiu). De asemenea obligatia de a tine cont de toate cheltuielile ce rezulta din indeplinirea obligatiilor prevazute in documentatia de atribuire este precizata expres atat in caietul de sarcini la capitotul 11 „Cerinte asupra ofertei financiare“ cat si la capitolul 19 „modul de prezentare a propunerii financiare“ pct 3 din anuntul de participare nr. 954/09.01.2018.
Autoritatea contractanta nu considera necesar a adopta masurile de remediere solicitate de catre operatorul economic, acestea nefiind justificate intrucat bugetul institutiei nu necesita detaliere separata pentru acest serviciu de paza, care chiar daca include cheltuieli accesorii ele se refleta in acelasi articol bugetar.
Referitor la solicitarea de renuntare la factorului de evaluare „dotari autoturisme interventie“, comisia de evaluare o considera nejustificata (dat fiind ca obligatia de a avea în dotarea mijloace de intervenţie, este stabilita in sarcina conducatorilor societatilor specializate de paza si protective - art. 21 din Legea nr. 333/2003) si ilegala (renuntare la un factor de evaluare neputand fi acceptata nici macar ca masura de remediere, intrucat in caz contrar se incalca principiile prevazute la art. 2 din Legea nr. 98/2016 – nediscriminare, tratament egal)
Preşedinte cu drept de vot: Galea Ion
Membru: Nistor Lenuta
Membru: Cândea Crina Elena,
Membru: Bocai Simona
Membru: Roman Bianca
Membru: Lazar Elena
Membru: Munteanu Marius Adrian
Membru: Nicolae Cristian
Membru: Sauchea Liviu
Membru de rezerva: Curechean Nicoleta
Membru de rezerva: Bartos Adrian
Membru de rezerva: Mihaltan Raluca
Membru de rezerva: Hosu Adrian Alex
Membru de rezerva: Cândea Cristina Florina
Membru de rezerva: Canciu Adrian
Compartimentul de Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale
Nr.3125 /22.01.2018
Raspuns solicitare de clarificari
Referitor la procedura simplificata proprie organizata pentru atribuirea contractului de prestari servicii avand ca obiect ’’Servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele D.G.A.S.P.C. Sibiu’’ Cod CPV – 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)
Având în vedere solicitarea de clarificari transmisa prin intermediul adresei de e-mail in data de 22.01.2018 si inregistrata la sediul DGASPC Sibiu sub nr. 3123/22.01.2018 va comunicam urmatoarele:
Intrebarea nr. 1:
’’ Avem rugamintea sa ne comunicati cum se transmit ofertele pentru licitatia de paza din data de 24.01.2018..’’
Raspuns la solicitarea de clarificari nr. 1:
Autoritatea contractanta a formulat adresa nr. 2179/16.01.2018, publicata pe site-ul institutiei in data de 16.01.2018, prin care s-a comunicat faptul ca se prelungeste cu o zi termenul limita de depunere a ofertei si anume pana in data de 25.01.2018, ora. 11:00. Operatorii economici au dreptul de a transmite oferta in plic inchis cu mentiunea A nu se deschide inainte de data de______ (se va mentiona data limita de depunere a ofertelor, modificata in urma adresei nr.2179/16.01.2018 ) la sediul autoritatii contractante (registratura) din Sibiu, str. Mitropoliei nr. 2, jud. Sibiu si numai pâna la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor (25.01.2018, ora 11:00).
Preşedinte cu drept de vot: Galea Ion
Membru: Nistor Lenuta
Membru: Cândea Crina Elena,
Membru: Bocai Simona
Membru: Roman Bianca
Membru: Lazar Elena
Membru: Munteanu Marius Adrian
Membru: Nicolae Cristian
Membru: Sauchea Liviu
Membru de rezerva: Curechean Nicoleta
Membru de rezerva: Bartos Adrian
Membru de rezerva: Mihaltan Raluca
Membru de rezerva: Hosu Adrian Alex
Membru de rezerva: Cândea Cristina Florina
Membru de rezerva: Canciu Adrian
Compartimentul de Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale
Nr.2445 /17.01.2018
Raspuns solicitare de clarificari
Referitor la procedura simplificata proprie organizata pentru atribuirea contractului de prestari servicii avand ca obiect ’’Servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele D.G.A.S.P.C. Sibiu’’ Cod CPV – 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)
Având în vedere solicitarea de clarificari inregistrata la sediul DGASPC Sibiu sub nr. 1991/15.01.2018 va comunicam urmatoarele:
Intrebarea nr. 1:
’’Avand in vedere factorul de evaluare masini de interventie, va rugam sa specificati care este numarul maxim de autoturisme solicitate pentru indeplinireaa contractului, dar si pentru a obtine punctajul maxim de 5 puncte, intrucat un ofertant poate sa detina in dotare intre 1 masina si un infinit de masini si sa declare ca le detine, doar pentru a obtine in mod abuziv punctajul maxim, stiut fiind ca numarul de masini declarate si existente in dotarea acestuia, deservesc deja altor contracte de paza, astfel ca este ofertantul nu ajuta cu nimic in mod real achizitorul daca declara spre exemplu ca detine 30 de masini. El trebuie sa precizeze cate autoturisme va aloca efectiv pentru derularea acestui contract. Mentionam ca in conformitate cu art. 97 din H.G. 301/2012, modificata si actualizata, prestatorii serviciilor de monitorizare si operatorii economici au obligatia de a asigura interventia fara a depasi 15 minute in localitati urbane, respectiv 30 de minute in localitati rurale si de a lua pana la interventia organelor judiciare, primele masuri necesare conservarii urmelor infractiunii si a mijloacelor de proba.’’
Raspuns la solicitarea de clarificari nr. 1:
Conform raspunsului la solicitarea de clarificari nr. 1783/15.01.2018, autoritatea contractanta va acorda punctaj doar pentru masinile alocate efectiv pentru derularea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire.
Intrucat obiectivele pentru care trebuie asigurata paza nominalizate in caietul de sarcini nr. 690/08.01.2018 sunt in numar de 9, se va acorda punctajul maxim de 5 puncte pentru un numar de minim 9 autoturisme de interventie. In cazul in care operatorii economici fac dovada detinerii unui numar mai mare de 9 autoturisme de interventie, se va acorda acelasi punctaj maxim de 5 puncte. Daca operatorii economici fac dovada detinerii unui numar mai mic de 9 autoturisme de interventie se va calcula punctajul prin aplicarea algoritmului de calcul mentionat in caietul de sarcini astfel:
Factorul de evaluare: Dotari autoturisme de interventie
P dotări= nr. Autoturisme de interventie din dotare
P dotări max= pentru un numar de autoturisme de interventie din dotare de ≥ 9 se acorda punctajul maxim de 5 puncte
Celelalte oferte care fac dovada unui numar de autoturisme de interventie < 9, vor fi cotate dupa formula:
P dotari ofertat = nr. Auto interventie ofertat/ nr auto interventie maxim ( respectiv 9) x 5 puncte
= nr. Auto interventie ofertat / 9 x 5 puncte
Intrebare nr. 2:
„Raportat la numarul de ore de paza, precizat in caietul de sarcini, nu se regaseste nicaieri cate ore de monitorizare si interventie a estimat achizitorul, de unde rezulta ca acesta va plati numai servicii de paza umana, cum de altfel este si mentionat in obiectul contractului si mai ales in documentatia de atribuire. Cu alte cuvinte necesitatea dotarii cu masini de interventie nu este bugetata de catre achizitor.
Va rugam in acest sens, in caz de eveniment si interventie din partea prestatorului, sa ne precizati cum se va plati aceasta si cum va reflecta un potential ofertant, aceasta situatie in propunerea financiara? Si in cazul in care mentineti factorul de evaluare masini de interventie, va rugam sa ne precizati cate interventii estimati ca vor fi pe luna, pentru a putea constitui propunerea financiara unitar de catre toti ofertantii, intrucat interventia presupune cheltuieli cu salariul agentilor de interventie precum si cheltuieli cu carburantul autoturismului.”
Raspuns solicitare de clarificari nr. 2:
Potrivit prevederilor art. 9 din Legea nr. 98/2016, la stabilirea valorii estimate a achizitiei publice, s-a avut in vedere valoarea totala de plata fara TVA, luand in considerare orice eventuale forme de optiuni si prelungiri ale contractului.
Potrivit prevederilor caietului de sarcini, la calculatia tarifului lei/ora paza se va tine cont si se vor reliefa toate costurile executarii in bune conditii ale contractului. De asemenea s-au mentionat elementele componente ale tarifului ce urmeaza a fi ofertat, care va cuprinde pe langa salariul orar agent paza, spor de noapte, alte sporuri, valoarea contributiilor, alte adaosuri, inclusiv componenta cu privire la cheltuielile indirecte. In descrierea componentei privind cheltuielile indirecte necesare a se efectua pentru indeplinirea contractului sunt mentionate costurile ce reies din monitorizarea sistemului antiefractie, cat si interventii ale echipei mobile.
In anuntul de participare nr. 954/09.01.2018 la cap. 19. „Modul de prezentare a propunerii financiare” pct. 3 s-a precizat faptul ca ofertantii trebuie sa-si evalueze oferta astfel incat pretul total ofertat sa acopere toate obligatiile contractantului asumate prin modelul de contract, propunerea tehnica, financiara si alte documente solicitate in cadrul documentatiei de atribuire.
In acest sens subliniem faptul ca tariful ofertat va cuprinde toate costurile pe care le implica executarea contractului, cu respectarea tuturor obligatiilor mentionate in caietul de sarcini, contract, anunt de participare sau alte documente ce fac parte interganta a documentatiei de atribuire, inclusiv cele legale de posibile interventii, al caror numar nu il poate estima autoritatea contractanta, intrucat nu depinde de factori previzibili, un rol important avand in acest caz si agentul de paza ce va desfasura activitatea din partea operatorilor economici care va avea sau nu capacitatea de a gestiona posibile conflicte.
Intrebare nr. 3:
„Valoarea ofertei financiare care va sta la baza atribuirii contractului este valoarea pentru anul 2018 sau valoarea cumulata 2018 si 2019?
Raspuns solicitare de clarificari nr. 3:
In anuntul de participare nr. 954/09.01.2018 la cap. 19. „Modul de prezentare a propunerii financiare” pct. 1 s-a precizat faptul ca propunerea financiara va contine formularul de oferta – cu respectarea modelului aferent ce se regaseste in sectiunea Formulare.
In cadrul acestui formular se precizeaza faptul ca ofertantul se angajeaza ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa presteze serviciile pana in data de 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire a contractului cu maxim 3 luni, in cazul in care autoritatea contractanta opteaza in acest sens cu aplicarea prevederilor art. 165 din HG nr. 395/2016. Asadar valoarea ofertei financiare care va sta la baza compararii cu alte oferte si la baza atribuirii contractului va fi valoarea aferenta anului 2018, insa se va completa in formularul de oferta si valoarea aferenta anului 2019 avand in vedere aceleasi tarife ofertate pentru anul 2018, pe care trebuie sa le mentina pe perioada de prelungire, daca se opteaza pentru suplimentarea contractului si prelungirea duratei si daca nu se incadreaza in situatia de exceptie privind modificarile legislative.
Preşedinte cu drept de vot: Galea Ion
Membru: Nistor Lenuta
Membru: Cândea Crina Elena,
Membru: Bocai Simona
Membru: Roman Bianca
Membru: Lazar Elena
Membru: Munteanu Marius Adrian
Membru: Nicolae Cristian
Membru: Sauchea Liviu
Membru de rezerva: Curechean Nicoleta
Membru de rezerva: Bartos Adrian
Membru de rezerva: Mihaltan Raluca
Membru de rezerva: Hosu Adrian Alex
Membru de rezerva: Cândea Cristina Florina
Membru de rezerva: Canciu Adrian