Compartimentul de Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale                                    

Nr.2445 /17.01.2018

Raspuns solicitare de clarificari

Referitor la procedura simplificata proprie organizata pentru atribuirea contractului de prestari servicii avand ca obiect ’’Servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele D.G.A.S.P.C. Sibiu’’  Cod CPV – 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)

Având în vedere solicitarea de clarificari inregistrata la sediul DGASPC Sibiu sub nr. 1991/15.01.2018 va comunicam urmatoarele:

Intrebarea nr. 1:

’’Avand in vedere factorul de evaluare masini de interventie, va rugam sa specificati care este numarul maxim de autoturisme solicitate pentru indeplinireaa contractului, dar si pentru a obtine punctajul maxim de 5 puncte, intrucat un ofertant poate sa detina in dotare intre 1 masina si un infinit de masini si sa declare ca le detine, doar pentru a obtine in mod abuziv punctajul maxim, stiut fiind ca numarul de masini declarate si existente in dotarea acestuia, deservesc deja altor contracte de paza, astfel ca este ofertantul nu ajuta cu nimic in mod real achizitorul daca declara spre exemplu ca detine 30 de masini. El trebuie sa precizeze cate autoturisme va aloca efectiv pentru derularea acestui contract. Mentionam ca in conformitate cu art. 97 din H.G. 301/2012, modificata si actualizata, prestatorii serviciilor de monitorizare si operatorii economici au obligatia de a asigura interventia fara a depasi 15 minute in localitati urbane, respectiv 30 de minute in localitati rurale si de a lua pana la interventia organelor judiciare, primele masuri necesare conservarii urmelor infractiunii si a mijloacelor de proba.’’

Raspuns la solicitarea de clarificari nr. 1:

Conform raspunsului la solicitarea de clarificari nr. 1783/15.01.2018, autoritatea contractanta va acorda punctaj doar pentru masinile alocate efectiv pentru derularea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire.

Intrucat obiectivele pentru care trebuie asigurata paza nominalizate in caietul de sarcini nr. 690/08.01.2018 sunt in numar de 9, se va acorda punctajul maxim de 5 puncte pentru un numar de minim 9 autoturisme de interventie. In cazul in care operatorii economici fac dovada detinerii unui numar mai mare de 9 autoturisme de interventie, se va acorda acelasi punctaj maxim de 5 puncte. Daca operatorii economici fac dovada detinerii unui numar mai mic de 9 autoturisme de interventie se va calcula punctajul prin aplicarea algoritmului de calcul mentionat in caietul de sarcini astfel:

Factorul de evaluare: Dotari autoturisme de interventie

P dotări= nr. Autoturisme de interventie din dotare

P dotări max= pentru un numar de autoturisme de interventie din dotare de ≥ 9 se acorda punctajul maxim de 5 puncte

Celelalte oferte care fac dovada unui numar de autoturisme de interventie < 9, vor fi cotate dupa formula:

P dotari ofertat = nr. Auto interventie ofertat/ nr auto interventie maxim  ( respectiv 9) x 5 puncte

 = nr. Auto interventie ofertat / 9 x 5 puncte

 

Intrebare nr. 2:

„Raportat la numarul de ore de paza, precizat in caietul de sarcini, nu se regaseste nicaieri cate ore de monitorizare si interventie a estimat achizitorul, de unde rezulta ca acesta va plati numai servicii de paza umana, cum de altfel este si mentionat in obiectul contractului si mai ales in documentatia de atribuire. Cu alte cuvinte necesitatea dotarii cu masini de interventie nu este bugetata de catre achizitor.

Va rugam in acest sens, in caz de eveniment si interventie din partea prestatorului, sa ne precizati cum se va plati aceasta si cum va reflecta un potential ofertant, aceasta situatie in propunerea financiara? Si in cazul in care mentineti factorul de evaluare masini de interventie, va rugam sa ne precizati cate interventii estimati ca vor fi pe luna, pentru a putea constitui propunerea financiara unitar de catre toti ofertantii, intrucat interventia presupune cheltuieli cu salariul agentilor de interventie precum si cheltuieli cu carburantul autoturismului.”

 

Raspuns solicitare de clarificari nr. 2:

Potrivit prevederilor art. 9 din Legea nr. 98/2016, la stabilirea valorii estimate a achizitiei publice, s-a avut in vedere valoarea totala de plata fara TVA, luand in considerare orice eventuale forme de optiuni si prelungiri ale contractului.

Potrivit prevederilor caietului de sarcini, la calculatia tarifului lei/ora paza se va tine cont si se vor reliefa toate costurile executarii in bune conditii ale contractului. De asemenea s-au mentionat elementele componente ale tarifului ce urmeaza a fi ofertat, care va cuprinde pe langa salariul orar agent paza, spor de noapte, alte sporuri, valoarea contributiilor, alte adaosuri, inclusiv componenta cu privire la cheltuielile indirecte. In descrierea componentei privind cheltuielile indirecte necesare a se efectua pentru indeplinirea contractului sunt mentionate costurile ce reies din monitorizarea sistemului antiefractie, cat si interventii ale echipei mobile.

In anuntul de participare nr. 954/09.01.2018 la cap. 19. „Modul de prezentare a propunerii financiare” pct. 3 s-a precizat faptul ca ofertantii trebuie sa-si evalueze oferta astfel incat pretul total ofertat sa acopere toate obligatiile contractantului asumate prin modelul de contract, propunerea tehnica, financiara si alte documente solicitate in cadrul documentatiei de atribuire.

 

In acest sens subliniem faptul ca tariful ofertat va cuprinde toate costurile pe care le implica executarea contractului, cu respectarea tuturor obligatiilor mentionate in caietul de sarcini, contract, anunt de participare sau alte documente ce fac parte interganta a documentatiei de atribuire, inclusiv cele legale de posibile interventii, al caror numar nu il poate estima autoritatea contractanta, intrucat nu depinde de factori previzibili, un rol important avand in acest caz si agentul de paza ce va desfasura activitatea din partea operatorilor economici care va avea sau nu capacitatea de a gestiona posibile conflicte.

 

Intrebare nr. 3:

„Valoarea ofertei financiare care va sta la baza atribuirii contractului este valoarea pentru anul 2018 sau valoarea cumulata 2018 si 2019?

 

Raspuns solicitare de clarificari nr. 3:

In anuntul de participare nr. 954/09.01.2018 la cap. 19. „Modul de prezentare a propunerii financiare” pct. 1 s-a precizat faptul ca propunerea financiara va contine formularul de oferta – cu respectarea modelului aferent ce se regaseste in sectiunea Formulare.

In cadrul acestui formular se precizeaza faptul ca ofertantul se angajeaza ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa presteze serviciile pana in data de 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire a contractului cu maxim 3 luni, in cazul in care autoritatea contractanta opteaza in acest sens cu aplicarea prevederilor art. 165 din HG nr. 395/2016. Asadar valoarea ofertei financiare care va sta la baza compararii cu alte oferte si la baza atribuirii contractului va fi valoarea aferenta anului 2018, insa se va completa in formularul de oferta si valoarea aferenta anului 2019 avand in vedere aceleasi tarife ofertate pentru anul 2018, pe care trebuie sa le mentina pe perioada de prelungire, daca se opteaza pentru suplimentarea contractului si prelungirea duratei si daca nu se incadreaza in situatia de exceptie privind modificarile legislative.

Preşedinte cu drept de vot: Galea Ion

Membru: Nistor Lenuta

Membru: Cândea Crina Elena,

Membru: Bocai Simona

Membru: Roman Bianca

Membru: Lazar Elena

Membru: Munteanu Marius Adrian

Membru: Nicolae Cristian

Membru: Sauchea Liviu

Membru de rezerva: Curechean Nicoleta

Membru de rezerva: Bartos Adrian

Membru de rezerva: Mihaltan Raluca

Membru de rezerva: Hosu Adrian Alex

Membru de rezerva: Cândea Cristina Florina

Membru de rezerva: Canciu Adrian

Compartimentul de Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale                                    

Nr.2179/16.01.2018

ADRESA CLARIFICARE TERMEN DE DEPUNERE OFERTE

Referitor la procedura simplificata proprie organizata pentru atribuirea contractului de prestari servicii avand ca obiect ’’Servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele D.G.A.S.P.C. Sibiu’’  Cod CPV – 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)

Având în vedere ca autoritatea contractanta s-a sesizat asupra faptului ca in interiorul termenului acordat pentru depunerea ofertelor a fost calculata si ziua de 24.01.2018, care este zi libera legala, Comisia de evaluare constituita legal prin Dispozitia nr.10/09.01.2018, va comunica in acest sens, ca prelungeste cu o zi si anume pana la data de 25.01.2018 ora 11:00 termenul de depunere oferte.

Atasat va transmitem PROCEDURA FORMALIZATĂ PRIVIND ORGANIZAREA ŞI DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DE ACHIZIȚII PUBLICE PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATA PROPRIE

Document1

Document2

 

Compartimentul de Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale                                    

Nr.1783/15.01.2018

 

RĂSPUNS LA SOLICITARE DE CLARIFICARI

 

 

Referitor la procedura simplificata proprie organizata pentru atribuirea contractului de prestari servicii avand ca obiect ’’Servicii de paza bunuri, valori si persoane la obiectivele D.G.A.S.P.C. Sibiu’’  Cod CPV – 79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)

 

Având în vedere solicitarea de clarificari nr. 1659/12.01.2018, transmisa prin intermediul adresei de e-mail, prin care ni s-a solicitat: „1.Va rugam respectuos sa ne atasati formularele aferente acestei achizitii in format editabil.

2.Va rugam sa ne precizati daca masinile de interventie care vor fi punctate in algoritmul de calculatie expus de dumneavoastra vor fi cele alocate de compania noastra pentru judetul Sibiu sau toate autoturismele noastre de interventie la nivel national conform Anexa 1B avizata de IGPR.”

 

Astfel, Comisia de evaluare constituita legal prin Dispozitia nr.10/09.01.2018, va comunica in acest sens, ca referitor la primul aspect din solicitare vi s-au transmis documentele pe adresa de e-mail, iar in legatura cu cel de-al doilea aspect ridicat de dumneavoastra –pct.2, autoritatea contractanta va acorda punctaj doar pentru masinile alocate pentru Judetul Sibiu si care pot fi utilizate in caz de nevoie pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.

 

Comisia de evaluare

 

 

MODELE DE FORMULARE

 

 

                                                                                         

FORMULARUL 1:    Scrisoare de garantie de participare

FORMULARUL 2:                Formular Oferta Financiara cu anexa

FORMULARUL 3:    Imputernicire

FORMULARUL 4:     Declaratie privind respectarea reglementărilor din domeniul mediului si protectiei mediului

FORMULARUL 5:   Declaratie privind respectarea reglementarilor din domeniul social si al relatiilor de munca  

FORMULARUL 6:    Declaratie cuprinzand — informatiile considerate confidentiale

FORMULARUL 7:    Acord de asociere

FORMULARUL 8:    Acord de subcontractare

FORMULARUL 9:    Angajament ferm privind susţinerea tehnică şi profesională a ofertantului cu anexa

FORMULARUL 10:  Declaraţie privind lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani

FORMULARUL 11 – Declaratie privind neincadrarea in art. 164 din Legea nr. 98/2016

FORMULARUL 12 - Declaratie privind neincadrarea in art. 165 si 167 din Legea nr. 98/2016

FORMULARUL 13 – Declaratie privind evitarea conflictului de interese potrivit art. 59 si 60 din Legea nr. 98/2016

FORMULARUL 14 – Scrisoare de inaintare

Prin prezenta se atesta faptul ca documentele anterior mentionate au fost verificate si indeplinesc cerintele de fond si de forma impuse de legislatia in vigoare.

 

 

 

Director general                                                          Director general adjunct ec.

Laura Camelia Vilsan                                                  Maria albinaru

 

                                                                        Vizat Serviciul juridic Adoptii si Post Adoptii

 

 

                                                                        Intocmit  CAP

 

 

 

 

FORMULAR NR.  1

(denumire emitent garantie)

MODEL DE INSTRUMENT DE GARANTARE

pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica

Catre

(denumirea autoritatii contractante si adresa completa)

 

Avand in vedere procedura pentru atribuirea contractului (denumirea contractului), noi ______________________ (denumirea emitentului), avand sediul inregistrat la (adresa emitentului), ne obligam fata de ______________________ (denumirea autoritatii contraciante):

Sa onoram neconditionat orice solicitare de plata din partea autoritatii contractante, in limita a __________ din valoarea estimata a contractului, adica suma de__________RON (in litere si in cifte) la prima sa cerere scrisa si fara ca aceasta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva, in situatia in care autoritatea contractanta declara ca suma ceruta de ea si datorata ei este cauzata de culpa ofertantului, fiind incidente una sau mai multe dintre situatiile de la literele a) — c) de mai jos (cazul garantiei care se executa neconditionat conform art. 37 alin. (1) din H.G. nr. 395/2016):

Autoritatea contractantă are obligaţia de a reţine garanţia de participare atunci când ofertantul se află in oricare dintre următoarele situaţii:

  1. işi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
  2. oferta sa fiind stabilită câştigătoare, nu constituie garanţia de bună execuţie in termenul prevăzut la 39 alin. (3);
  3. oferta sa fiind stabilită caştigătoare, refuză să semneze contractul de achiziţie publică/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.

Prezenta garantie este valabila pana la data de______________

In cazul in care partile sunt de acord sa prelungeasca perioada de valabilitate a garantiei sau sa modifice unele elemente ale ofertei care au efecte asupra prezentului angajament, se va obtine acordul nostru prealabil, in caz contrar prezenta scrisoare de garantie isi pierde valabilitatea.

Legea aplicabila prezentei garanţii de participare este legea romana.

Competente sa soluţioneze orice disputa izvorâta în legătura cu prezenta garanţie de participare sunt instantele judecătoreşti romane.

 

 

Data completarii ...........................

Parafata de Banca/Societate de Asigurări

 

in ziua                  luna

 

anul

 

 

 

 

 

 

 

 

               

(semnătura şi stampila organismului care eliberează aceasta garantie de participare

 

 

 

 

 

 

 

        FORMULAR 2

OFERTANTUL

(denumirea/numele)

FORMULAR DE OFERTA

Către ...............................................................................................................

(denumirea autoritătii contractante şi adresa completă)

Domnilor,

  1. Examinând documentatia de atribuire, subsemnatii, reprezentanti ai ofertantului _______________________________________, ne oferim că, in conformitate cu prevederile şi

(denumirea/numele ofertantului)

cerintele cuprinse în documentatia mai sus mentionată, să prestam serviciile _____________________

(denumirea serviciilor)

pentru suma de                                          (moneda ofertei)/ora fara T.V.A., respectiv suma totala de

                        (suma in litere şi in cifre)                           

_________________ lei, la care se adaugă taxa pe valoare adăugată în valoare de _____________. (suma in litere şi in cifre)                           

 

  1. Ne angajăm ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită câştigătoare, să prestam serviciile până la data de 31.12.2018, cu posibilitatea de prelungire a contractului cu maxim 3 (trei) luni si suplimentarea obiectului contractului cu maxim 18.936 ore, în cazul în care autoritatea contractantă optează în acest sens, în funcţie de necesităţi şi posibilităţi financiare.
  2. Ne angajăm să mentinem această ofertă valabilă pentru o durata de ____________

                                                                                                                                                                (durata in litere şi in cifre)
zile, respectiv până la data de___ ________

                                                                       (ziua/luna/anul)

şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.

  1. Până la încheierea şi semnarea contractului de achizitie publică aceasta ofertă, împreuna cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este stabilită câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.
  2. Precizăm că:

depunem oferta alternativă, ale carei detalii sunt prezentate Intr-un formular de ofertă separat, marcat în mod clar "alternativă";

nu depunem oferta alternativă.

(se bifeaza opţiunea corespunzătoare)

  1. Am inteles şi consimtim că, în cazul în care oferta noastră este stabilită ca fiind câştigătoare, să constituim garantia de bună executie în conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire.
  2. Întelegem că nu sunteti obligati să acceptati oferta cu cel mai scazut pret sau orice altă ofertă pe care o puteti primi.

Data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________ , in calitate de_________________________ legal autorizat sa semnez

(semnătura)

oferta pentru şi in numele

(denumirea/numele operator economic)

 

ANEXA 1 LA FORMULARUL DE OFERTA

 

 

CENTRALIZATOR FINANCIAR

 

 

Obiectiv

Salariu orar incadrare (SO)

Spor ore noapte

SMN

Alte sporuri

AS

Contributii obligatorii angajator

VCA

Cheltuieli indirecte estimate

CI

Alte adaosuri

AA

Total tarif lei fara T.V.A./ora paza

Total ore paza pe anul 2018

Total  valoare lei fara T.V.A./anul 2018

1

2

3

4

5

6

7

8=2+3+4+5+6+7

9

10=8*9

Sediu DGASPC, Sibiu, str. Mitropoliei, nr.2

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

Punct de lucru DGASPC, Sibiu, str. Bastionului, nr.6

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

Punct de lucru DGASPC, Sibiu, str. Spartacus, nr.2

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

Centru de Primire în Regim de Urgenţă Sf. Ana Tălmaciu, str. Pieţii, FN

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

CS Prichindelul, Sibiu, str. Bastionului, nr.6

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

CPCD Speranţa, Sibiu, str. Transilvaniei, nr. 2-4

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

CP Gulliver, Sibiu, str. Hegel, nr.14

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

CP Orlat, Orlat, str. Grănicerilor, nr.113

 

 

 

 

 

 

 

7344

 

CPCD Tavi Bucur Cisnădie, Cisnădie, str. Livezii, nr. 36

 

 

 

 

 

 

 

5872

 

Total general lei fara T.V.A.

 

 

Total Tarif = SO+SMN+AS+VCA+CI+AA.  Nota: Pentru perioada de suplimentare ofertantii vor avea in vedere aceleasi tarife ofertate pentru anul 2018, pe care isi iau angajamentul sa le mentina si pe perioada de prelungire, în situaţia în care se va opta în acest sens, conform prevederilor art 165 din H.G. nr. 395/2016, cu aplicarea situatiei de exceptie privind modificarile legislative, al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-a fundamentat pretul contractului. Pentru cazul in care se opteaza pentru suplimentarea obiectului contractului si prelungirea duratei valabilitatii pe perioada 01.01.2019-31.03.2019, valoarea serviciilor suplimentare pentru perioada respectiva este urmatoarea:

Obiectiv

Total tarif lei fara T.V.A. /ora paza

Total  ore paza pe anul 2019

Total  valoare lei fara T.V.A./ prelungire 2019

1

2

3

4=2*3

Sediu DGASPC, Sibiu, str. Mitropoliei, nr.2

 

2160

 

Punct de lucru DGASPC, Sibiu, str. Bastionului, nr.6

 

2160

 

Punct de lucru DGASPC, Sibiu, str. Spartacus, nr.2

 

2160

 

Centru de Primire în Regim de Urgenţă Sf. Ana Tălmaciu, str. Pieţii, FN

 

2160

 

CS Prichindelul, Sibiu, str. Bastionului, nr.6

 

2160

 

CPCD Speranţa, Sibiu, str. Transilvaniei, nr. 2-4

 

2160

 

CP Gulliver, Sibiu, str. Hegel, nr.14

 

2160

 

CP Orlat, Orlat, str. Grănicerilor, nr.113

 

2160.

 

CPCD Tavi Bucur Cisnădie, Cisnădie, str. Livezii, nr. 36

 

1656

 

Total general

 

 

 

Data completării.......................

 

 

 

 

 

 

Nume, prenume: ………………………………………..

Semnătura ………………………… în calitate de ………………………………………………, autorizat să semnez oferta pentru şi în numele …………………………………………………… ……………………………………………………………………………… (denumire ofertant).

                                                                                           

 

 

FORMULARUL NR. 3

 

 

 

 

IMPUTERNICIRE

 

 

Subscrisa ………………………….....................……………………………………, cu sediul in …………………………...…………………………………………………………………, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. …..……………………, CUI ………………, atribut fiscal ……, reprezentata legal prin …...................................……………………………………………, in calitate de ………...…………………………, împuternicim prin prezenta pe …......………............………………, domiciliat in ……………..........………………… …………………..................………………, identificat cu B.I./C.I. seria ……, nr. ………………, CNP …….........……………………, eliberat de ……………......……………, la data de ………......…, având funcția de ……….........……………………………………, sa ne reprezinte la procedura nr. ……………………, organizata de (.............................................................................) in scopul atribuirii contractului (………………………………………………………..)

 

In îndeplinirea mandatului sau, împuternicitul va avea următoarele drepturi si obligatii:

  1. Sa semneze toate actele si documentele care emana de la subscrisa in legatura cu participarea la procedura;
  2. Sa participe in numele subscrisei la procedura si sa semneze toate documentele rezultate pe parcursul si/sau in urma desfășurării procedurii.
  3. Sa răspundă solicitărilor de clarificare formulate de catre comisia de evaluare in timpul desfasurarii procedurii.
  4. Sa depuna in numele subscrisei contestatiile cu privire la procedura.

Prin prezenta, imputernicitul nostru este pe deplin autorizat sa angajeze raspunderea subscrisei cu privire la toate actele si faptele ce decurg din participarea la procedura.

Nota: Imputernicirea va fi insotita de o copie dupa actul de identitate al persoanei imputernicite (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport).

 

Data Denumirea mandantului

 S.C. …………………………………

reprezentata legal prin

 

(Nume, prenume)

___________________________

(Functie)

___________________________

(Semnatura autorizata si stampila)

Operator economic

................................

(denumirea/numele)

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                FORMULAR NR. 4

CANDIDATUL/OFERTANTUL

(denumirea/numele)

DECLARATIE PRIVIND RESPECTAREA REGLEMENTĂRILOR DIN DOMENIUL MEDIULUI SI PROTECTIEI MEDIULUI

Prin această declaratie subsemnat(ul)/a reprezentant legal al_________participant la licitatia pentru prestarea serviciului _________declar pe propria raspundere, sub sanctiunile aplicate faptei de fals si uz de fals în declaratii, ca vom respecta si implementa prestarea serviciilor cuprinse în ofertă conform reglementarilor stabilite prin legislaţia adoptată la nivelul Uniunii Europene, legislaţia naţională, prin acorduri colective sau prin tratatele, convenţiile şi acordurile internaţionale în domeniul mediului si protectiei mediului. Totodată, declar ca am luat la cunoştinţa de prevederile art. 326 « Falsul Declaraţii » din Codul Penal referitor la « Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcuta unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se refera art. 175, în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcuta serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda.

 

CANDIDATUL/OFERTANTUL,

(ştampila şi semnătura autorizată in original

 

Data completării ..................................


FORMULAR NR. 5

CANDIDATUL/OFERTANTUL

(denumirea/numele)

DECLARATIE PRIVIND RESPECTAREA REGLEMENTAR1LOR
DIN DOMEN1UL SOC1AL SI AL RELATIILOR DE MUNCA

 

Subsemnatul ___________ (nume şi prenume in clar a persoanei autorizate), reprezentant al ________(denumirea ofertantului si datele de identificare) declar pe propria raspundere că vom executa contractul de prestari servicii cuprinse în ofertă in conformitate cu obligatiile relevante stabilite prin legislaţia adoptată la nivelul Uniunii Europene, legislaţia naţională, prin acorduri colective sau prin tratatele, convenţiile şi acordurile internationale în domeniul social si al relatiilor de munca.

De asemenea, declar pe propria raspundere că la elaborarea ofertei am ţinut cont de obligaţiile referitoare la condiţiile de muncă şi de protecţie a muncii şi am inclus costul pentru îndeplinirea acestor obligaţii.

Totodată, declar ca am luat la cunoştinţa de prevederile art. 326 « Falsul in Declaraţii » din Codul Penal referitor la « Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcuta unui organ sau instituţii de stat ori unei alte unităţi dintre cele la care se refera art. 175, in vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori imprejurărilor, declaraţia făcuta serveşte pentru producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu inchisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amenda »

CANDI DATUL/OFERTANTUL,

(ştampila şi semnătura autorizată in original)

Data completării

 

 

FORMULAR NR. 6

CANDIDATUL/OFERTANTUL

(denumirea/numele)

Declaratie cuprinzand — informatiile considerate confidentiale

Subsemnatul ______________reprezentant legal al___________________(denumire si date de identificare operator economic) declar pe propria răspundere că pentru prestarea serviciilor__________(se trece numele procedurii) urmatoarele informatii cuprinse in propunerea tehnica/propunerea financiara sunt confidentiale:

CANDIDATUL/OFERTANTUL,

(ştampila şi semnătura autorizată in original

Data completării ......................


FORMULARUL NR. 7

MODEL ACORD DE ASOCIERE
in vederea participării la procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică

1.Părţile acordului :

____________________________ , reprezentată prin________________ , in calitate

de...............

(denumire operator economic, sediu, telefon)

şi

reprezentată          prin                                   ,     în       calitate

de................

(denumire operator econornic, sediu, telefon)

2.Obiectul acordului:

2.1 Asociaţii au convenit să desfăşoare în comun următoarele activităţi"

  1. participarea la procedura de achiziţie publică organizată de ..........................

............................................... (denumire autoritate contractantă) pentru atribuirea contractului

................................................................................... (obiectul contractului de achizitie publica)

  1. derularea în comun a contractului de achiziţie publică in cazul desemnării ofertei comune ca fiind câştigătoare.

2.2 Activitaţi ce se vor realiza de fiecare membru al asocierii in parte:

1 ________________________________________

2.

...

2.3 Contribuţia financiară/tehnică/profesională a fiecarei părţi la indeplinirea contractului de achiziţie publică este:

1.___________________________ % S.C._______________________________

2.____________________ % S.C._______________________________

2.4 Repartizarea beneficiilor sau pierderilor rezultate din activităţile comune desfăşurate de asociaţi se va efectua proporţional cu cota de participare a fiecărui asociat, respectiv:

  1. % S.C.
  2. Durata asocierii

3.1 Durata asocierii constituite în baza prezentului acord este egală cu perioada derulării procedurii de atribuire şi se prelungeşte corespunzător cu perioada de indeplinire a contractului ( "in cazul desemnării asocierii ca fiind căştigătoare a procedurii de achiziţie).

  1. Condiţiile de administrare şi conducere a asociaţiei:

4.1 Se împuterniceşte SC................................. , având calitatea de lider al asociaţiei

pentru întocmirea ofertei comune, semnarea şi depunerea acesteia în numele şi pentru asocierea constituită prin prezentul acord.

4.2 Se împuterniceşte SC................................. , având calitatea de lider al asociaţiei

pentru semnarea contractului de achiziţie publică în numele şi pentru asocierea constituită prin prezentul acord, in cazul desemnării asocierii ca fiind căştigătoare a procedurii de achiziţie.

  1. Incetarea acordului de asociere

5.1 Asocierea isi"incetează activitatea ca urmare a următoarelor cauze:

  1. expirarea duratei pentru care s-a încheiat acordul;
  2. neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a activităţilor prevăzute la art. 2 din acord;
  3. alte cauze prevăzute de lege.

 

6 Comunicări

6.1 Orice comunicare intre părţi este valabil indeplinită dacă se va face în scris şi va fi transmisă la adresa/adresele .................................................................... , prevăzute la art.............
6.2 De comun acord, asociaţii pot stabili şi alte modalităţi de comunicare.

7 Litigii

7.1 Litigiile intervenite intre părţi se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în caz de nerezolvare vor fi soluţionate de către instanţa de judecată competentă.

  1. Alte clauze:__________________________________________________

Prezentul acord a fost inchelat într-un număr de.... exemplare, câte unul pentru fiecare

parte, astăzi.......................................................... (data semnării

Liderul asociatiei:

(denumire autoritate contractanta)

ASOCIAT 1,

ASOCIAT 2,

Notă Prezentul acord de asociere constituie un model orientativ şi se va completa in funcţie de cerinţele specifice ale obiectului contractului.


FORMULAR NR. 8

 MODEL ACORD DE SUBCONTRACTARE

nr………..../…………

 

 

La contractul de achiziţie publică nr…....…/…….. încheiat între ________________ privind prestarea serviciilor  _____________   (denumire contract)                                                                 

                                                                                           

la “_______________________________________________________________”. (denumire autoritate contractantă)

                                                 

  1. Părți contractante:

Acest contract este încheiat între S.C. _______________ cu sediul în _______________________________,

                                                                                                                                  (adresa,tel.,fax)                                                    

reprezentată prin __________________ Director General şi______________ Director Economic, denumită în cele ce urmează contractant general

şi

S.C. _______________ cu sediul în __________________________, reprezentată prin____________________                                                                                                                                                               

                                                                    (adresa,tel.,fax)                                               

Director General şi ____________________ Director Economic, denumită în cele ce urmează subcontractant.

 

  1. Obiectul contractului:

Art.1. Serviciile ce fac obiectul prezentului contract sunt:

- _________________

(denumirea serviciilor)

Art.2. Valoarea  ______________ este conform ofertei prezentate de subcontractant si reprezintă _____% din valoarea totală a contractului de prestari servicii.

                                             

Art.3. Contractantul general va plăti subcontractantului următoarele sume:          

- lunar, în termen de _______ (zile) de la primirea de către contractantul general                                                                                                                                a facturii întocmite de subcontractant, contravaloarea serviciilor ___________________ prestate în perioada respectivă.                                                                                                               

- plata serviciilor___________________________ se va face în limita asigurării finanţării                                                                                                                                                        

de către beneficiarul __________________________

                                     (denumire autoritate contractantă)

Art.4. Durata de prestare a serviciilor ___________________________ este în conformitate cu contractul, de achizitie publica.

                                                               

  1. Alte dispoziţii:

Art.5. Pentru nerespectarea termenului de prestare a ______________________(denumirea serviciilor)  şi neîncadrarea din vina  subcontractantului, în durata de prestare angajată de contractantul general în faţa beneficiarului, subcontractantul va plăti penalităţi de ______% pe zi întârziere din valoarea ____________________(serviciilor) ce nu sunt prestate la termen.

 Pentru nerespectarea termenelor de plată prevăzute la art.3., contractantul general va plăti penalități de _____ % pe zi întârziere la suma datorată.

 

Art.6. Subcontractantul se angajează faţă de contractant cu aceleaşi obligaţii şi responsabilităţi pe care contractantul le are faţă de beneficiarul achizitor conform contractului________________________________________________.

                                                                                      (denumire contract)

Art.7. Neînţelegerile dintre părţi se vor rezolva pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiile se vor soluţiona pe cale legală.

           

 

Prezentul contract s-a încheiat, astăzi, _______________, în două exemplare, câte un exemplar pentru fiecare parte.

 

 

 

 

                                                                                                   ____________________                                         _________________________

                                  (contractant)                                          (subcontractant) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FORMULAR NR 9

Model formular - Angajament privind susţinerea tehnica Experienţă similară

Tert sustinător tehnic

(denumirea)                                                                        ANGAJAMENT
                                                            privind sustinerea tehnică
                                                              a experienţei similare
                                    a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economiei

Către, ...........................................................

(denumirea autorităţii contractante ,adresa completă)

Cu privire la procedura pentru atribuirea contractului ..  (denumirea contractului de achiziţie publică),

noi ...................  (denumirea terţului susţinător tehnic), având sediul înregistrat la (adresa terţului susţinător tehnic), ne obligăm ca, în situaţia în care contractantul   (denumirea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economiei) întâmpină dificultăţi de natură tehnică, pe parcursul derulării contractului, să garantăm, necondiţionat şi irevocabil autorităţii contractante achizitoare, susţinerea tehnică pentru îndeplinirea contractului conform ofertei prezentate şi a contractului de achiziţie publică ce urmează a fi incheiat între ofertant şi autoritatea contractantă.

Acordarea susţinerii tehnice nu implică alte costuri pentru achizitor, cu excepţia celor care au fost incluse în propunerea tehnică.

Noi, ..................  (denumirea terţului susţinător tehnic), declarăm că inţelegem să răspundem faţă de

autoritatea contractantă în limita prezentului angajament, în legătură cu susţinerea experientei similare care rezultă din documentul anexat prezentului Angajament.

Noi, ....................... (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), declarăm că înţelegem să răspundem, în mod necondiţionat, faţă de autoritatea contractantă pentru neexecutarea oricărei obligaţii asumate de ................................................................. (denumire ofertant/candidatului/grupul de operatori economici), în baza contractului de achiziţie publică, şi pentru care ................ (denumire operatorul/candidatului/grupul de operatori economici) a primit susţinerea tehnică şi profesională conform prezentului angajament, renunţând în acest sens, definitiv şi irevocabil, la invocarea beneficiului de diviziune sau discuţiune.

Noi, .................. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), declarăm ca înţelegem să renunţăm definitiv şi irevocabil la dreptul de a invoca orice excepţie de neexecutare, atât faţă de autoritatea contractantă, cât şi faţă de ................. (denumire ofertant/grupul de ofertanţi), care ar putea conduce la neexecutarea, parţială sau totală, sau la executarea cu întârziere sau în mod necorespunzător a obligaţiilor asumate de noi prin prezentul angajament.

Noi, ……….................................. (denumirea terţului susţinător tehnic şi profesional), declarăm că înţelegem să răspundem pentru prejudiciile cauzate autorităţii contractante ca urmare a nerespectării obligaţiilor prevăzute în angajament.

Prezentul reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art.182,183 și 184 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim, îndeplinirea de către noi a anumitor obligaţii care decurg din susţinerea tehnică şi profesională acordată ...................................................................... (denumirea ofertantului/lcandidatului/grupului de operatori economici).

Prezentul document reprezintă angajamentul nostru ferm încheiat în conformitate cu prevederile art. 182 din Legea 98/2016 care dă dreptul autorităţii contractante de a solicita, în mod legitim indeplinirea de către noi a obligaţiilor asumate prin angajamentul de susţinere tehnică acordat  (denumirea ofertantului/candidantului/grupului de operatori economici).

Data completării,               Terţ susţinător,

 

Anexa nr 1 la Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica - Experienta similara

 

            Tert sustinator

…........................................

     (denumirea/numele)

 

Declaratie privind modul de implicare a tertului in derularea contractului

 in cazul in care contractantul intampina dificultati in implementarea acestuia

 

          Subsemnatul, reprezentant imputernicit al …............ (denumirea/numele si sediul/adresa operatorului economic) in calitate de tert sustinator la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.......... (se mentioneaza procedura), avand ca obiect........... (denumirea produsului, serviciului sau lucrarii si codul CPV ), la data de …..... (zi/luna/an), organizata de …........ (denumirea autoritatii contractante), declar pe propria raspundere, sub sanctiunea excluderii din procedura si a sanctiunilor aplicabile faptei de fals in acte publice, urmatoarele:

  1. In cazul in care contractantul.... ….......... (denumirea/numele operatorului economic caruia i se acorda sustinerea), intampina dificultati pe parcursul derularii contractului avand ca obiect............, ma oblig sa asigur indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale, indiferent de locul de stabilire in Romania sau intr-un alt stat membru al Uniunii Europene sau o tara terta, prin mobilizarea urmatoarelor resurse:

Resurse tehnice:

Nr. crt.

Denumire  echipament / mijloc de transport /  dotari

U.M.

Cantitate

Forma de detinere

Proprietate

In chirie

Alte forme de punere la dispozitie

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

Nota: Tabelul va fi completat cu echipamentele tehnice/ mijloacele de transport /dotari strict necesare in vederea prestarii serviciilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica.

Resurse umane:

Personal direct implicat in executarea contractului

Nume, prenume

Atributii

 

 

 

 

 

  1. Ma oblig sa raspund pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament.
  2. Am luat la cunostinta de faptul ca prestatorul caruia ii acordam sustinerea cedeaza achizitorului toate drepturile ce decurg din angajamentul ferm.
  3. Am luat la cunostita de faptul ca in cazul in care in timpul derularii contractului va fi necesara interventia tertului sustinator, aceasta se va face prin act aditional semnat intre autoritatea contractanta, tertul sustinator si prestator. Dupa incheierea actului aditional, termenul de mobilizare a tuturor resurselor in vederea ducerii la indeplinirea a contractului, este de maxim 3 zile lucratoare.
  4. Ma oblig sa raspund fata de achizitor pentru intregul contract conform clauzelor contractuale.

Data completării,              Terţ susţinător,

(semnătură autorizată)

 

FORMULARUL 10

 

DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR

PRESTARI DE SERVICII DIN ULTIMII 3 ANI

 

 

 

 

 

            Subsemnatul, reprezentant imputernicit al ..........................................................................................,

                                                                            (denumirea/numele si sediul/adresa candidatului/ofertantului)

declar pe propria răspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, că datele prezentate în tabelul anexat sunt reale.

 

            Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc oferta, orice informaţii suplimentare în scopul verificării datelor din prezenta declaraţie.

 

            Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercială, banca, alte persoane juridice să furnizeze informaţii reprezentanţilor autorizaţi ai ..........................................................................  

                                                                                                 (denumirea si adresa autorităţii contractante)        cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legătură cu activitatea noastră.

 

            Prezenta declaraţie este valabilă până la data de ………………………………………………………...

                                                                                           (se precizează data expirării perioadei de valabilitate a ofertei)

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                    Operator economic,

                                                                                                                                                                                                                                                                             ………… ……………….

                                                                                                                                                                                                                                                                              (semnatura autorizată )

                                                                                                     

 

 

 

 

Nr. Crt.

 

 

 

 

Obiectul contractului

 

 

Codul CPV

 

Denumirea/ numele beneficiarului/

clientului

Adresa

 

Calitatea prestatorului *)

 

Preţul total al contractului

Locul prestarii serviciilor

 

Procent îndeplinit de prestator

%

 

Perioada de derulare a contractului **)

0

1

2

3

4

5

6

7

8

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De asemenea mentionam faptul ca serviciile prestate, mentionate in tabelul de mai sus au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu si /sau  au fost duse la bun sfârsit, fara obiectiuni din partea beneficiarilor _________ (se completeaza cu raspunsul DA sau NU in functie de situatie***)

 

 

 

                                                                                                                                                                                    Operator economic,

                                                                                                                                                                                    ......................

                                                                                                                                                                                    (semnatura autorizată)

 

 

 

________

 

*) Se precizează calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului care poate fi de: contractant unic sau contractant conducător (lider de asociaţie); contractant asociat; subcontractant.

**) Se va preciza data de începere şi de finalizare a contractului.

***) In cazul in care serviciile nu au fost prestate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si/sau nu au fost duse la bun sfarsit fara obiectiuni din partea beneficiarilor se va mentiona motivul care a stat la baza acestor situatii.

 

 

 

 

 

 

OPERATOR ECONOMIC                                                                                           Formular 11

____________________

   (denumirea/numele)

 

 

DECLARAŢIE PRIVIND NEÎNCADRAREA ÎN ART. 164 DIN LEGEA 98/2016

 

Subsemnatul ___________________________________________, reprezentant împuternicit al _________________________________________, (denumirea/numele și sediul/adresa operatorului economic) în calitate de __________________________________________ (candidat/ofertant/ofertant asociat/terţ susţinător al candidatului/ofertantului__________________) declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nu mă aflu în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea 98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, respectiv nu am fost condamnat prin hotărâre definitivă a unei instanţe judecătoreşti, pentru comiterea uneia dintre următoarele infracţiuni:

  1. Constituirea unui grup infracţional organizat, prevăzută de  367  din Legea  nr. 286/2009  privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat; 
  2. infracţiuni de corupţie, prevăzute de art. 289-294din Legea nr. 286/2009, cu modificările şi completările ulterioare, şi infracţiuni assimilate infracţiunilor de corupţie prevăzute de   10-13  din Legea nr. 78/2000  pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat; 
  3. infracţiuni împotriva intereselor financiare ale Uniunii Europene, prevăzute de art. 181-185 din Legea nr. 78/2000, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat; 
  4. acte de terorism, prevăzute de  art. 32-35 şi  art. 37-38 din Legea  nr. 535/2004  privind prevenirea şi combaterea terorismului, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat; 
  5. spălarea banilor, prevăzută de  art. 29  din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare, sau finanţarea terorismului, prevăzută de art. 36 din Legea nr. 535/2004, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat; 
  6. traficul ş iexploatarea persoanelor vulnerabile, prevăzute de  art. 209-217din Legea nr. 286/2009, cu modificările şi completările ulterioare, sau de dispoziţiile corespunzătoare ale legislaţiei penale a statului în care respectivul operator economic a fost condamnat; 
  7. fraudă, în sensul articolului 1 din Convenţia privind protejarea intereselor financiare ale Comunităţilor Europene din 27 noiembrie 1995. 

De asemenea, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea excluderii din procedură şi a sancţiunilor aplicate faptei de fals în acte publice, că nici un membru al organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al societății sau cu putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acesteia nu face obiectul excluderii așa cum este acesta definit la art. 164, alin (1) din Legea 98/2016. 

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.

Înteleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

 

 

Operator economic,

_________________

(semnatura autorizată)

 

 

 

 

 

OPERATOR ECONOMIC                                                                                           Formular 12

     (denumirea/numele)

DECLARAŢIE PRIVIND NEÎNCADRAREA ÎN ART. 165 ȘI 167 DIN LEGEA 98/2016

 

Subsemnatul ___________________________________________, reprezentant împuternicit al _________________________________________, (denumirea/numele și sediul/adresa operatorului economic) în calitate de __________________________________________ (candidat/ofertant/ofertant asociat/terţ susţinător al candidatului/ofertantului__________________)  la procedura de ____________________________________________ pentru achiziţia de __________________________________________________, cod CPV _____________________, la data de ____________________ organizată de _______________________ (denumirea autorităţii contractante), declar pe proprie răspundere că:

  1. Nu ne-am încălcat obligaţiile privind plata impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat așa cum aceste obligații sunt definite de art. 165, alin. (1) și art. 166, alin. (2) din Legea 98/2016. 
  2. Nu ne aflăm în oricare dintre următoarele situaţii prevăzute de art. 167, alin (1) din Legea 98/2016, respectiv: 
    • nu am încălcat obligaţiile stabilite potrivit  51, iar autoritatea contractantă poate demonstra acest lucru prin orice mijloc de probă adecvat, cum ar fi decizii ale autorităţilor competente prin care se constată încălcarea acestor obligaţii;
    • nu ne aflăm în procedura insolvenţei sau în lichidare, în supraveghere judiciară sau în încetarea activităţii; 
    • nuam comis o abatere profesională gravă care ne pune în discuţie integritatea, iar autoritatea contractantă poate demonstra acest lucru prin orice mijloc de probă adecvat, cum ar fi o decizie a unei instanţe judecătoreşti sau a unei autorităţi administrative; 
    • nu am încheiat cu alţi operatori economici acorduri care vizează denaturarea concurenţei în cadrul sau în legătură cu procedura în cauză; 
    • nu ne aflăm într-o situaţie de conflict de interese în cadrul sau în legătură cu procedura în cauză;
    • nu am participat anterior la pregătirea procedurii de atribuire cee ace a condus la o distorsionare a concurenţei;
    • nu ne-am încălcat în mod grav sau repetat obligaţiil eprincipale ce ne reveneau în cadrul unui contract de achiziţii publice, al unui contract de achiziţii sectoriale sau al unui contract de concesiune încheiate anterior, iar aceste încălcări au dus la încetarea anticipată a respectivului contract, plata de daune-interese sau alte sancţiuni comparabile; 
    • nu ne facem vinovați de declaraţii false în conţinutul informaţiilor transmise la solicitarea autorităţii contractante în scopul verificării absenţei motivelor de excludere sau al îndeplinirii criteriilor de calificare şi selecţie, am prezentat aceste informaţii sau suntem în măsură să prezentăm documentele justificative solicitate; 
    • nu am încercat să influenţăm în mod nelegal procesul decizional al autorităţii contractante, să obţinem informaţii confidenţiale care ne-ar putea conferi avantaje nejustificate în cadrul procedurii de atribuire, nu am furnizat din neglijenţă informaţii eronate care pot avea o influenţă semnificativă asupra deciziilor autorităţii contractante privind excluderea din procedura de atribuire a unui operator economic, selectarea acestuia sau atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru către respectivul operator economic. 

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.

Înteleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

 

Operator economic,

_________________

 (semnătura autorizată )

 

OPERATOR ECONOMIC                                                                                           Formular 13

  ____________________

   (denumirea/numele)

 

DECLARAŢIE PRIVIND EVITAREA CONFLICTULUI DE INTERESE POTRIVIT

ART. 59 ȘI 60 DIN LEGEA 98/2016

 

  1. Subsemnatul ___________________________________________, reprezentant împuternicit al _________________________________________, (denumirea/numeleșisediul/adresaoperatorului economic) încalitate de __________________________________________ (candidat/ofertant/ofertantasociat/terţsusţinător al candidatului/ofertantului__________________) la procedura de ____________________________________________, declar pe proprie răspundere, următoarele: cunoscând prevederile art. 59 și 60 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice şi componenţa listei cu persoanele ce deţin funcţii de decizie în autoritatea contractantă cu privire la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, declar că societatea noastră nu se află în situaţia de a fi exclusă din procedură.

 

Lista cu persoanele ce deţin funcţii de decizie în autoritatea contractantă cu privire la organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire:

Vilsan Laura Camelia, Albinaru Maria, Codau Codruta, Indries Teodora Olimpia, Istrate Alina Galea Ion, Nistor Lenuta, Cândea Crina Elena, Bocai Simona, Roman Bianca, Lazar Elena, Munteanu Marius Adrian, Nicolae Cristian, Sauchea Liviu, Curechean Nicoleta, Bartos Adrian, Raluca Mihaltan, Hosu Adrian Alex, Candea Florina Cristina, Canciu Adrian

 

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.

Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale  privind falsul în declaraţii.

  1. Subsemnatul ___________________ declar că voi informa imediat autoritatea contractantă dacă vor interveni modificări în prezenta declaraţie la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică sau, în cazul în care vom fi desemnaţi câştigători, pe parcursul derulării contractului de achiziţie publică, având în vedere și prevederile art. 61din Legea nr. 98/2016.

 

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.

Înteleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

 

 

Operator economic,

_________________

(semnatura autorizată)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formularul 14

 

Operator economic                                                                 Înregistrat la sediul                        

(denumirea/numele )                                                              autorității contractante                                                     

  1. ....................... / .........., ora ……….

 

 


                                              SCRISOARE DE ÎNAINTARE

 

 

                               Către ............................................................
                                      (denumirea autorității contractante și adresa completă)


           Ca urmare a anunțului de participare nr. ........................... din ..................... si anuntului publicitar nr. ________/ ________, (ziua/luna/anul)                                                           privind aplicarea propriei proceduri simplificate pentru atribuirea contractului ..............................................., (denumirea contractului de achiziție publică) 

 

  noi,...............................………………………………….                                                                                                         (denumirea/numele ofertantului) vă transmitem alăturat următoarele:


  1. Documentul .............................…………………………………...... privind garanția (tipul, seria/numărul, emitentul) de participare, în cuantumul și în forma stabilite de dumneavoastră prin documentația pentru elaborarea și prezentarea ofertei;
  2. coletul sigilat și marcat în mod vizibil, conținând, în original, într-un singur exemplar:
  3. a) oferta;
  4. b) documentele care însoțesc oferta.

 


Avem speranța că oferta noastră este corespunzătoare și vă satisface cerințele.

Data completării ...................                                                              

Cu stimă,


Ofertant

....................................
(semnătura autorizată)