Biroul Achizitii Publice si Contractare Servicii sociale
Nr. 45040/14.10.2019
RĂSPUNS SOLICITARE CLARIFICĂRI
În urma publicării anuţului de publicitate publicat în SICAP, cu nr. ADV 1108702 privind achiziţia directă având ca obiect „Lucrări de Reparaţii Curente şi Igienizare CPCD Tavi Bucur Cisnădie” cod CPV:45453000-7 am primit următoarea solicitare:
Solicitare: Va rugăm să ne specificaţi care sunt listele de cantităţi potrivit cărora trebuie întocmită oferta financiară, deoarece în anunţul publicitar figureaza 2 variante.
Răspuns: Oferta financiară trebuie întocmită cu respectarea listei de cantităţi ce se regăsesc în formularul F3.
Comisia de Evalaure
Preşedinte
Hanea Dumitru
Decizie CNSC privind contestatia la procedura simplificata proprie avand ca obiect servicii de paza.
Contestatie privind achizitia de servicii de paza pentru DGASPC Sibiu
Puteti descarca aici Procesul verbal privind analiza raspunsurilor la solicitarile de clarificari privind evaluarea financiara, servicii de paza.